خبرگزاری کار ایران

پرویز داوودی:

وضعیت هاشمی شاهرودی فعلا با دستگاه تحت کنترل است/ مردم دعا کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۸۹۸

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی شاهرودی فعلا علائم حیاتی دارد و با دستگاه‌های فشار و سایر تجهیزات پزشکی وضعیت‌شان تحت کنترل است، گفت: ایشان هفته پیش به علت وخامت حالشان به آی سی یو منتقل شدند و دستگاه‌های مختلف به ایشان وصل شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پرویز داوودی در جمع خبرنگاران در محل بیمارستان خاتم الانبیا درباره آخرین وضعیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: شما اطلاع دارید که ایشان باتوجه به بیماری که داشتند مدت‌ها بود که برای این مریضی تحت درمان قرار گرفته بودند.

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ایشان هفته پیش به علت وخامت حالشان به آی سی یو منتقل شدند و دستگاه‌های مختلف به ایشان وصل شد.

وی با بیان اینکه ایشان فعلا علائم حیاتی دارند و با دستگاه‌های فشار و سایر تجهیزات پزشکی وضعیت‌شان تحت کنترل است، گفت: ما اینجا خدمتشان هستیم و از خدا هم می‌خواهیم که شفای عاجل عنایت فرمایند از مردم هم می‌خواهیم با توجه به شخصیت ایشان که بسیار ممتاز و متفکر و مرجع و فردی با تقوا با این سابقه عظیم علمی و اجرایی است و سرمایه‌ای برای نظام محسوب می‌شوند، دعا بفرمایند که خدا توفیق دهد شفای ایشان هرچه سریعتر حاصل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز