خبرگزاری کار ایران

یوسفیان ملا در تذکری:

رئیس‌جمهور و اعضای دولت نظراتی که خصوصی به ما می‌گویند را اعلام عمومی کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۵۴۳

یک نماینده مجلس گفت: قطعاً دریای مازندران دریای مظلومی است و امروز کشورهای همسایه به صورت مشایی از آن استفاده می کنند و این دریا به محلی برای ریختن فاضلاب این کشورها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عزت الله یوسفیان ملا در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: انتقال آب دریای خزر هر سال در زمان تدوین لایحه بودجه مطرح شده و این مسئله نگران عمیقی میان مردم ایجاد می کند، از این رو از رئیس جمهور و اعضای دولت تقاضا می کنم که همان نظراتی که پشت پرده و به صورت خصوصی به ما می گویند را اعلام عمومی کنند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقال آب دریای خزر به ضرر محیط زیست منطقه است، گفت: ما استان سمنان را جدا از مازندران نمی‌دانیم، اما قطعاً دریای مازندران دریای مظلومی است و امروز کشورهای همسایه به صورت مشایی از آن استفاده می‌کنند و این دریا به محلی برای ریختن فاضلاب این کشورها تبدیل شده است.

وی ادامه داد: برخی شعار می دهند که لایحه بودجه ۹۸ انقباضی یا انبساطی است، اما خوشبختانه بودجه کشور در سال های گذشته با مدیریت نوبخت واقعی شده است، زیرا در گذشته شاهد بودیم که برای یک پروژه اعتباری در حدود یکصد میلیارد تومان ردیف گذاری می شد، اما در نهایت تنها ۱۰ میلیارد تومان تخصیص می یافت که این مسئله آثار تورمی را به همراه داشت، بنابراین در شرایط کنونی، دولت و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تلاشند تا بودجه را با واقعیت ها تدوین کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به مشکلات بازنشستگان در کشور گفت: این قشر در شرایط کنونی وضع مناسبی نداشته و دولت باید به داد آنها برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز