خبرگزاری کار ایران

عبداللهی در تذکر شفاهی:

آذربایجان شرقی بالاترین آمارهای طلاق را در میان استان‌های دیگر دارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۵۳۹

یک نماینده مجلس گفت: بر اساس گزارش‌ها، استان آذربایجان شرقی جزو رتبه‌های بالا در مسئله مهاجرت است و بالاترین آمارهای طلاق را در میان استان‌های دیگر دارد، از طرف دیگر سرمایه‌گذاری در صنعت استان کاهش یافته و سرانه تولید استان پایین تر از متوسط کشور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بیت‌الله عبداللهی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: بر اساس گزارش سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان شرقی، این استان از نظر تولید ناخالص داخلی رتبه ۹ را داشته و به علت عدم رسیدگی به روستاها، جمعیت این مناطق به شدت در حال کاهش است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس گزارش‌ها، استان آذربایجان شرقی جزو رتبه‌های بالا در مسئله مهاجرت است و بالاترین آمارهای طلاق را در میان استان‌های دیگر دارد، از طرف دیگر سرمایه‌گذاری در صنعت استان کاهش یافته و سرانه تولید استان پایین‌تر از متوسط کشور است.

وی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی ۵ درصد جمعیت کشور را داشته، در حالی که تنها ۴ درصد اعتبارات عمرانی بودجه به استان داده می شود و همچنان مسئولان نسبت به این مسئله پاسخگو نیستند.

عبداللهی تصریح کرد: این استان حدود ۴۰۰ هزار نفر حاشیه نشین دارد و در بحث راه، صنعت و کشاورزی و اقتصاد با مشکلات بسیاری رو به رو هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز