خبرگزاری کار ایران

پژمانفر در تذکری:

تیمی سیاسی در حال تدوین بودجه سال آینده است نه سازمان برنامه و بودجه

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۵۳۱

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: در تنظیم بودجه سال آینده گویا سازمان برنامه و بودجه نقشی ندارد و تیمی سیاسی در حال تدوین بودجه سال آینده است، به طوری که اخباری درباره لایحه بودجه به ما رسیده که نگرانی های زیادی درخصوص بودجه مراکز فرهنگی و دینی ایجاد کرده است و وضعیت اعتباری این حوزه قطعاً با چالش مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از قطع بیمه تکمیلی ایثارگران عنوان کرد: موضوع بیمه تکمیلی و تامین دارو برای ایثارگران هزینه های بسیاری را به دنبال داشته و امروز با قطع بیمه تکمیلی این افراد نه مراکز اداری ایثارگران پاسخگو هستند و نه بنیاد شهید.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه نسبت به ایثارگران کوتاهی شده است و ما جز خجالت در برابر این افراد چیزی نداریم.

وی همچنین یادآور شد: در تنظیم بودجه سال آینده گویا سازمان برنامه و بودجه نقشی ندارد و تیمی سیاسی در حال تدوین بودجه سال آینده است، به طوری که اخباری درباره لایحه بودجه به ما رسیده که نگرانی های زیادی درخصوص بودجه مراکز فرهنگی و دینی ایجاد کرده است و وضعیت اعتباری این حوزه قطعاً با چالش مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: راه برون رفت از مشکلات امروز کشور تقویت حوزه فرهنگ است و نه تضعیف آن، لذا دولت در تدوین بودجه باید به این مسئله توجه داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز