خبرگزاری کار ایران

زارع فومنی در گفت‌وگو با ایلنا:

پرونده روزنامه «صدای اصلاحات» باید در دادگاه مطبوعات بررسی شود نه دادگاه روحانیت

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۰۸۴

مدیر مسئول روزنامه صدای اصلاحات خواستار بررسی پرونده این روزنامه در دادگاه مطبوعات شد.

محمد زارع فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره احضارش به دادگاه ویژه روحانیت گفت: احضار من به عنوان مدیر مسئول روزنامه صدای اصلاحات و خبرنگار سیاسی-اجتماعی این روزنامه به دلیل درج مطلبی با عنوان « فرزندم کجاست» صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مطالب عنوان شده در این گزارش را از روی بیش از ۲۲ سایت و روزنامه برداشته و منابع استفاده شده در این گزارش را هم ذکرشده است اما دادگاه ویژه روحانیت من و خبرنگار روزنامه را احضار و برای مطالبی که منبع دارد، مورد بازجویی قرار می‌دهد.

مدیر مسئول روزنامه صدای اصلاحات ادامه داد: مطلبی در این گزارش بر اساس گفته یکی از نمایندگان مجلس عنوان شد مبنی بر این که « ۱۴۸ میلیارد دلار از اموال آقازاده‌ها در خارج از کشور بلوکه شده است» این ادعا نه تنها در روزنامه ما بلکه در تمامی رسانه‌ها و روزنامه‌ها هم عنوان شده اما دادگاه ویژه روحانیت ما را احضار کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه ساعت‌ها من و خبرنگار نویسنده مطلب را نگه داشتند و قرار صد میلیونی برای ما صادر کردند.

زارع فومنی تاکید کرد: تمامی مدارک را به دادگاه ارائه دادیم اما آن‌ها نپذیرفته‌اند و می‌گویند که شما اذهان عمومی را تشویش و نشر اکاذیب کرده‌اید.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اصول قانون اساسی هنگامی که یک روزنامه‌نگار مطالبی را عنوان می‌کند دستگاه بررسی‌کننده دادگاه مطبوعات است که متاسفانه در این مورد یک دادگاه غیرتخصصی ( دادگاه ویژه روحانیت) ورود کرده است و در حال محاکمه هستیم .

وی خاطرنشان کرد: ما خواهان این هستیم که اگر جرمی هم حادث شده است، در دادگاه مطبوعات مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز