خبرگزاری کار ایران

احد آزادی خواه در تذکر شفاهی:

نظام رتبه‌بندی فرهنگیان اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۲۱۹

نماینده مردم ملایر در مجلس خواستار اجرای طرح نظام رتبه‌بندی فرهنگیان از سوی وزارت آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احد آزادی خواه  در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش درباره علت عدم اجرای بندهای (۱) و (۲) قسمت (الف) ماده ۶۳ برنامه توسعه ششم گفت: اجرای سند تحول بنیادین و نظام رتبه‌بندی یکی از مسیرهای نجات‌بخش کشور است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه کمتر از یک میلیون فرهنگی در کشور مشغول به کارند که اگر به نیاز آنها رسیدگی شود به ۱۵ میلیون نفر دانش آموز خدمات داده‌ایم، اظهار داشت: اگر والدین دانش آموزان را نیز شریک بدانیم، ۴۵ میلیون نفر از یک فقره قانون برنامه ششم توسعه بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: کمبود بودجه را قبول داریم اما دولت باید به این جمع‌بندی برسد که رسیدگی به فرهنگیان و اجرای نظام رتبه‌بندی، راه‌حل یکی از مشکلات مهم کشور است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر کار خاطر نشان کرد: مراجعینی از قشر محروم داریم که یارانه دریافت نمی‌کنند لذا نظام یارانه و هدفمندی نیازمند به روزرسانی ماهیانه است تا عدالت رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز