خبرگزاری کار ایران

مافی در تذکر شفاهی:

رویکرد صدا و سیما به مجلس محل بحث است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۱۹۸

یک نماینده مردم تهران تاکید کرد: رویکرد صدا و سیما به مجلس محل بحث است و از نمایندگان مجلس که عضو شورای نظارت بر صدا و سیما هستند می‌خواهیم که به جد مسائل این سازمان و روابط آنها با مجلس را بررسی کرده و به مجلس گزارش دهند.

به  گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پروانه مافی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت حادثه‌ای که برای دانش آموزان زاهدانی رخ داده است، گفت: در بودجه سال ۹۷ به تأمین امکانات و تجهیز مدارس توجه شده و مجلس بودجه‌ای را برای این امور در نظر گرفت. با توجه به این شرایط و اتفاقی که در زاهدان رخ داده این موضوع باید بررسی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور بیان کرد: بین مدیران هلال احمر دو دستگی به وجود آمده و برخی افراد استعفا کرده و دست به افشاگری زدند که شورای هلال احمر مسئول بررسی شده است. اگر بحث تخلفات مطرح است باید در مجاری قانونی پیگیری شود که ورود شورای هلال احمر به این موضوع مناسب بوده است.

وی افزود: دعوایی که در هلال احمر وجود دارد برای طرفین از نظر سرمایه اجتماعی بی‌اهمیت است، همه فعالان در هلال احمر یک قرن زحمت کشیده‌اند تا سرمایه کنونی هلال احمر به وجود آید و نباید چوب حراج به این سرمایه زده شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: رویکرد صدا و سیما به مجلس محل بحث است و از نمایندگان مجلس که عضو شورای نظارت بر صدا و سیما هستند می‌خواهیم که به جد مسائل این سازمان و روابط آنها با مجلس را بررسی کرده و به مجلس گزارش دهند.

مافی گفت: آبفای تهران هنوز انتقال بودجه آب شهر پردیس را محقق نکرده و لازم است که سریع‌تر این اقدام انجام شود، همچنین باید هر چه سریعتر در خصوص متروی اسلامشهر تخصیص بودجه در سال جاری انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز