خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ الهامی:

تقویت پدافند هوایی یک حکم ولایی و تکلیف است

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۸۵۹

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب، تقویت پدافند هوایی کشور یک حکم ولایی و تکلیف فراروی همه سازمان ها است تا تشکیلات منسجم علیه تهدیدات فراهم باشد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید پدافند هوایی شرق کشور و ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی گفت: خدمت در مقطع حساس تاریخ انقلاب یک توفیق است که باید قدر دانسته شود. 

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم آمادگی همه اقشار برای مقابله با دشمنانی که برای نظام دندان تیز کرده اند افزود: معظم له در کنار این آمادگی بر هم افزایی و هماهنگی نیز تاکید کرده اند تا از هدر رفت منابع ملی جلوگیری شود. 

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، بارها بر خط مقدم بودن پدافند هوایی تذکر داده‌اند گفت: برآوردهای اطلاعاتی نشان می‌دهد که اولین تهدید می‌تواند علیه جمهوری اسلامی، هوایی باشد. 

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: پدافند هوایی می تواند تهدید را کیلومترها خارج از مرز کشف و بعد از اعلام خطر و خبر، دفاع منسجم از این تهدید داشته باشد. 
وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب افزود: در این شرایط باید دست به دست هم داده و مثل دوران دفاع مقدس با همدلی و انسجام، چهل سالگی انقلاب را بر خلاف تصور دشمنان جشن بگیریم. 

امیر الهامی، انتشار پیام انسانیت و آزادگی را از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و افزود: به طور قطع، امسال در چهل سالگی انقلاب نیت خالص مردم ایران و پیروزی علیه بدخواهان به دنیا نشان داده خواهد شد. 

وی بیان کرد: ارتش دوشادوش همرزمان خود در سپاه و نیروهای انتظامی باکیفیت اقدامات و وظایف خود را انجام می‌دهد. 

بنا بر این گزارش، در این آیین، سرهنگ ستاد ارسلان پرویز به عنوان فرمانده جدید منطقه پدافند هوایی شرق کشور و ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی معرفی شد. همچنین امیر سرتیپ دوم علی اکبر عباسی تجدد فرمانده سابق این فرماندهی به عنوان فرمانده منطقه پدافند هوایی تهران فعالیت خواهد کرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز