خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

از گسترش همکاری‌های فعالان اقتصادی ایران و ترکیه حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۱۵۵

رئیس دفتر رئیس‌جمهور که در رأس هیأتی اقتصادی - سیاسی برای دیدار و گفت‌و‌گو با مقامات عالی‌رتبه ترکیه به منظور انجام مقدمات دیدار آتی رؤسای‌جمهوری دو کشور به ترکیه سفر کرده است، روز جمعه به طور جداگانه با جمعی از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران ایرانی و ترکیه‌ای دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمود واعظی در این نشست‌ها با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در ایران و ترکیه بر ضرورت تلاش دو دولت در راستای تسهیل همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌ فعالان اقتصادی دو کشور در راستای منافع متقابل تاکید کرد و گفت: امروز فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در ایران فراهم است و از حضور فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران ترکیه در اجرای این پروژه‌ها استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به نیروی انسانی توانمند و متخصص در ایران اظهار داشت: آمادگی داریم تا در راستای انتقال تجربیات و گسترش همکاری‌های مشترک، زمینه‌های لازم را برای حضور فعالان اقتصادی ایرانی در پروژه های ترکیه فراهم کنیم.

در این نشست‌های جداگانه فعالان اقتصادی ایرانی در ترکیه و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ترکیه‌ای علاقه‌مند به همکاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های کشورمان در بخش‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود با رئیس دفتر رئیس‌جمهوری پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز