خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله دوم تصدی منصب قضاوت سال ۱۳۹۷

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۸۱۹

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله دوم (آزمون تشریحی/ ویژه دانشگاهیان) تصدی منصب قضاوت سال ۱۳۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه آمده است: «بدینوسیله به اطلاع داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون قضاوت سال ۱۳۹۷ می‌رساند، کارت‌ شرکت در مرحله دوم (آزمون‌ تشریحی)‌ از روز سه شنبه ۹۷/۰۹/۲۷ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت در مهلت تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.»

براساس این گزارش، آزمون سراسری قضاوت سال ۱۳۹۷ برای داوطلبان دانشگاهی و حوزوی (مرد و زن) به صورت همزمان در روز جمعه مورخ ۹۷/۷/۲۷ برگزار  شد و نتایج آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۷ نیز سوم آذرماه اعلام شد. پذیرفته شدگان دانشگاهی روز جمعه مورخ ۹۷/۹/۳۰ در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز