خبرگزاری کار ایران

مسئول انجمن ورزش‌های همگانی خبر داد؛

ایران میزبان نخستین المپیاد ورزشی دیپلماتیک «صلح و دوستی»

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۶۸۱

نخستین المپیاد ورزشی دیپلماتیک با عنوان «صلح و دوستی» همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا عبدی، مسئول انجمن ورزش‌های همگانی وزارت خارجه با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در شرایطی که ایران تحت تحریم‌های یکجانبه آمریکا است، می‌خواهد پیام صلح و دوستی ایران را از طریق ورزش به جهانیان برساند.

وی با بیان اینکه انجمن ورزش‌های همگانی تلاش می‌کند، تا این المپیاد ورزشی در راستای حفظ شان سیاسی کشورمان برگزار شود، اظهار داشت: این المپیاد از 28 دی با حضور دیپلمات‌های ایرانی و دیپلمات‌های خارجی مقیم تهران در سه رشته شطرنج، تنیس روی میز و فوتسال به میزبانی فدراسیون‌های مربوطه برگزار می‌شود.

مسئول ورزش وزارت امور خارجه از برگزاری جلسات متعدد با حضور مقامات سه فدراسیون ورزشی و مسئولان ورزش وزارت امور خارجه با هدف هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر نخستین دوره این‌ المپیاد خبر داد و تصریح کرد: اولین جلسه هماهنگی ستاد اولین المپیاد ورزشی جام صلح و دوستی، صبح امروز با حضور محمدجواد زمانیان رییس کل اداره تعاون و رفاه وزارت امور خارجه، مهرداد پهلوان‌زاده رییس فدراسیون شطرنج، محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی‌میز، کاظم سلیمانی مسئول سازمان لیگ فوتسال، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی‌کمیته‌ ملی المپیک برگزار شد.

گفتنی است، جلسه بعدی این ستاد با حضور شهنازی، دبیرکل کمیته المپیک جمهوری اسلامی ایران برپا می‌شود که پس از جلسه نشست خبری برای تشریح اهداف این المپیاد با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز