خبرگزاری کار ایران

کاتب در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

اظهارات کریمی‌قدوسی، توهین به شعور ملت است/ در مجلس دهم عقلانیت نسبی حاکم است

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۵۴۱

یک نماینده مجلس در واکنش به اظهارات کریمی قدوسی مبنی بر اینکه نیمی از مجلس خواهان براندازی نظام هستند، گفت: بیان چنین جملاتی اهانت به شعور و فهم مردم است.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر اینکه نیمی از نمایندگان در خانه ملت به دنبال براندازی نظام هستند، گفت: مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند حفظ نظام از اوجب واجبات است و از سوی دیگر مجلس و دولت باید از یکدیگر حمایت کنند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: رهبری فرمودند مجلس مظهر اراده ملت بزرگ ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده است، بیان کردن چنین صحبت‌هایی به دور از منافع ملی و نظام است. 

کاتب خاطرنشان کرد: اگر نماینده‌ای در راستای آرمان‌های انقلاب حرکت کند، قطعا مجموعه مجلس از مسیر آرمان‌های رهبری جدا نشده و نخواهد شد.

وی درباره مجلس دهم عنوان کرد: آن چیزی که ما امروز می‌توانیم در مورد مجلس دهم ادعا کنیم این است که، در مجلس دهم یک عقلانیت نسبی حاکم است و همین امر می‌تواند مسیر انقلاب را پررنگ و کشور را به سوی تعالی سوق دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یقیقناٌ‌ در این شرایط نباید به مجلس که عصاره فضائل ملت است چنین صحبت‌هایی را نسبت داد زیرا بر خلاف آرمان‌های ملی و نظام است.

وی درباره اینکه آیا چنین حرفی بیانگر این موضوع نیست که در واقع نیمی از مردم خواهان براندازی نظام هستند و چنین صحبت‌های چه تاثیری بر جامعه می‌تواند بگذارد، بیان کرد: بیان چنین جملاتی اهانت به شعور و فهم مردم است.

کاتب گفت: مجلس عصاره تفکر یک ملت است ممکن است دیدگاه‌های مختلفی وجود داشته باشد اما ما باید به یکدیگر و دیدگاه‌های هم احترام بگذاریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز