خبرگزاری کار ایران

ظریف به نامه دادستان کل کشور پاسخ داد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۷۷

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بحث بودن و عدم پولشویی نیست بحثی که از آقای ظریف توضیح خواستند این بود که صحبت طوری مطرح شده بود که گویی افراد مخالف این لوایح، پولشویی می‌کنند که ایشان هم گفتند من کلی گفتم و به کسی نسبت ندادم. پس ایشان نامه را پاسخ دادند.

به گزارش ایلنا، محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سوال که دادستان در خصوص سخنان وزیر امورخارجه نامه‌ای به این وزارتخانه ارسال کرده آیا پاسخی آمده یا خیر گفت: دو نامه ارسال شده یکی من به دادستان نوشتم که براساس مطالبی که منصوب به ایشان است، توضیح بخواهید. یک نامه هم آقای منتظری به آقای ظریف نوشتند که ایشان هم پاسخ دادند.

وی افزود: البته دادستان گفتند اسناد و مدارکی ارائه نشده است. بحث البته این نبود که چرا ایشان گفتند پولشویی؛ این مساله در همه جای دنیا وجود دارد و در کشور ما هم عده‌ای به این جرم دستگیر شدند، مثلا همان فردی که با تیم هسته‌ای فعالیت می‌کرد در همان زمان با شرکتی خارجی فعالیت کرده بود و خواسته بود پول را به حساب دیگری بریزند. پس بحث بودن و عدم پولشویی نیست بحثی که توضیح خواستند این بود که صحبت طوری مطرح شده بود که گویی افراد مخالف این لوایح، پولشویی می‌کنند که ایشان هم گفتند من کلی گفتم و به کسی نسبت ندادم. پس بله ایشان نامه را پاسخ دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز