خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری تهران:

کشور بیش از پیش به امید نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۹۳۵

نشست فرمانداران استان تهران با حضور سرپرست استانداری تهران، برخی از مسئولان و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، شکرالله حسن بیگی، سرپرسست استانداری تهران با تأکید بر لزوم اتحاد و انسجام در کشور گفت: کشور هیچ‌گاه با یک دید سیاسی و تفکر یک جناح اداره نمی‌شود.

وی افزود: اگر در وهله‌ای به عنوان نمونه جناح اصولگرا هدایت امور کشور را بر دست گرفت، باید ظرفیت‌های جناح اصلاح‌طلب را در نظر داشته و از داشته‌های آن استفاده کند که این مشی را می‌توانیم به صورت عکس نیز صادق بدانیم.

سرپرست استانداری تهران با تأکید بر لزوم امید بخشی به جامعه نیز اظهار داشت: ما باید طوری عمل و رفتار کنیم که روز به روز بر امید مردم افزوده و انگیزه را در میان آنان تقویت کنیم اگر با این روند رو به جلو حرکت کنیم نه دغدغه‌‌ای از جانب تحریم‌ها خواهیم داشت و نه هیچ خطری دیگری می‌تواند کشور را تهدید کند، چرا که امید مردم همواره پشتوانه بزرگی برای نظام انقلاب خواهد بود.

حسن‌بیگی ادامه داد: در حال حاضر کشور بیش از پیش به امید نیاز دارد و فرمانداران و مسئولان باید در جلسات متعدد و دیدارهای مردمی خود به رغم اشراف کامل بر سختی‌ها و مشکلات کشور به گونه ای مسائل را بیان کنند تا روز به روز بر امید مردم اضافه شود.

وی با تاکید بر لزوم مستند سازی و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با بزرگداشت دهه فجر انقلاب تصریح کرد: در این زمینه باید برنامه‌‌‌های مدونی از جلسات هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر و هماهنگی‌های به عمل آمده در رابطه با برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده و مستند سازی شود تا با جمع بندی های بعدی صورت گرفته، گزارش‌دهی مطلوبی در این زمینه داشته باشیم.

سرپرست استانداری تهران افزود: روابط‌عمومی استانداری تهران نیز باید مکاتباتی را با مسئولان و فرمانداران شهرستان‌ها ترتیب دهد تا از یک مرجع، شاهد انعکاس عملکرد دستگا‌ه‌های اجرایی در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و میزان اشتغالزایی در سطح استان به محضر افکار عمومی باشیم.

حسن‌بیگی مسئولان و فرمانداران شهرستان‌ها را مکلف کرد تا با تکریم بیشتر رسانه‌ها تقویت ارتباطات رسانه‌ای در سطح استان نسبت به انعکاس عملکرد و خدمات ارائه شده دستگاه‌ها به افکار عمومی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز