خبرگزاری کار ایران

برزگر:

نمایندگان مجلس مسبب مشکلات سال ۹۸ نباشند/ نباید به اروپا و آمریکا بهانه بدهیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۵۴۴

یک نماینده مجلس گفت: در شرایط فعلی کشور و در این شرایط تحریمی ما نباید به دشمن بهانه بدهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، شهروز برزگر در موافقت با لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم گفت: آقای دهقان بحثی را مطرح کردند که باید به آن پاسخ بدهم.

وی ادامه داد: ما گفته‌ایم که اگر شروط ما را نپذیرند ما جزو FATF نخواهیم بود و همه دوستان موافق و مخالف هم آمدند و به دور از جهت گیری‌های سیاسی بررسی‌های لازم انجام شد. همه نظرات گرفته شد.

برزگر تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور و در این شرایط تحریمی ما نباید به دشمن بهانه بدهیم. بعضی مواد این لایحه به مجمع تشخیص ارجاع شده است. من فکر می‌کنم که رای قاطع نمایندگان به این لایحه جواب محکمی به تحریم‌کنندگان است. ما در این شرایط باید بتوانیم یک و نیم میلیون بشکه نفت بفروشیم.

وی افزود: نباید به اروپا و امریکا بهانه بدهیم. تاکنون در این سال و سال‌های گذشته همه مشکلات را حل کردیم اما برای مشکلات سال ۹۸ نباید مسبب آن نمایندگان مجلس باشند. همه صاحب نظران و دولت و شورای نگهبان در این موضوع نظر دادند. برخوردهای جناحی و گروهی خلاف مناف ملی است.

بر این اساس هنگام صحبت‌های شهروز برزگر در موافقت با این لایحه تعداد اندکی از نمایندگان مخالف با دو دو کردن مخالفت خود را با این لایحه و صحبت‌های برزگر ابراز داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز