خبرگزاری کار ایران

حزب‌الله اعلام کرد؛

مواضع ایران در سوریه در حملات هفته گذشته آسیب ندیده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۸۳

حزب‌الله اعلام کرد که علیرغم خبرهای منتشر شده مواضع ایران در سوریه هدف بمباران پنج‌شنبه شب قرار نگرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یک منبع ارشد حزب‌الله امروز -دوشنبه- گفت که برخلاف آنچه برخی رسانه‌ها اعلام می‌کنند نه گروه وابسته به ایران و نه مواضع ایران در سوریه طی حمله هفته قبل آسیب ندیده است.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر سوریه، اعلام کرده بود که اسرائیل پنجشنبه گذشته یک حمله موشکی را در این منطقه انجام داده است. اسرائیل به صورت رسمی اعلام نکرد که این اقدام را انجام داده است یا خیر؟ با وجود اینکه ایران و حزب‌الله -تحت حمایت ایران-، نقش مهمی در جنگ سوریه ایفا می‌کنند و نفوذ آنها در این منطقه  اسرائیل را تهدید می‌کند، رسانه‌های دولتی سوریه اعلام کردند که حریم هوایی این کشور پنجشنبه گذشته مورد حملات خصمانه قرار گرفته است اما به عاملان آن اشاره‌ای نشد.

منابع ارشد حزب الله در این رابطه به خبرگزاری رویترز گفتند: مواضع  ایران در  جنوب سوریه، در معرض هیچ‌گونه بمبارانی قرار نگرفته است.

یکی فرماندهان ارتش سوریه پس از این حمله گزارش داد که هدف مورد حمله شامل دو تیپ ارتش سوریه است که نیروهای حزب الله هم در آن قرار دارد.

در ماه سپتامبر یک مقام ارشد اسرائیلی مدعی شده که در دو سال گذشته بیش از ۲۰۰ حمله علیه اهداف ایران در سوریه انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز