خبرگزاری کار ایران

صفاری نطنزی به ایلنا خبر داد:

فضای نسبتا مثبت امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی با ظریف/ احتمال پس گرفتن امضای تعدادی از نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۴۴۸

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: فضای امروز جلسه نسبتا مثبت بود و نظر بسیاری از دوستان این بود که با توجه به سوالات، پاسخ‌های ظریف قانع‌کننده بوده است و به همین خاطر، احتمالا تعدادی از همکاران، سوالی که از وزیر امور خارجه دارند یا امضایی که پای برگه استیضاح آقای ظریف کرده‌اند را پس بگیرند و طرح استیضاح به صحن مجلس منتقل نشود.

مرتضی صفاری نظنزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور محمدجواد ظریف گفت: حضور وزیر امور خارجه در جلسه امروز کمیسیون، پیرو سوالات برخی از نمایندگان مجلس از ایشان و همچنین استیضاحی که اخیرا از سوی تعدادی از نمایندگان به هیات رئیسه تحویل داده شده است، صورت گرفت.

ادامه بررسی سوالات استیضاح از ظریف در جلسه دیگر کمیسیون امنیت ملی

وی با بیان اینکه ظریف در جلسه امروز به سوالات نمایندگان پاسخ داد که متعاقب آن تعدادی از سوال‌کنندگان نسبت به پاسخ‌ها قانع شده و تعدادی هم قانع نشدند، اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز، تعدادی از سوالات و محورهای استیضاح مطرح شد و وزر امور خارجه به آن پاسخ داد اما به دلیل تعدد زیاد، سوالات به اتمام نرسید که بر این اساس، قرار شد در جلسه دیگری مسائل مطرح و پیگیری شد تا نمایندگان پیگیر استیضاح، جمع‌بندی خویش اعلام کنند.

فضای امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی با ظریف نسبتا مثبت بود

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی درخصوص فضای جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم تصریح کرد: فضای امروز جلسه نسبتا مثبت بود و نظر بسیاری از دوستان این بود که با توجه به سوالات، پاسخ‌های ظریف قانع‌کننده بوده است و به همین خاطر، احتمالا تعدادی از همکاران، سوالی که از وزیر امور خارجه دارند یا امضایی که پای برگه استیضاح آقای ظریف کرده‌اند را پس بگیرند و طرح استیضاح به صحن مجلس منتقل نشود.

احتمالا جمع‌بندی تعدادی از همکاران پس گرفتن سوال و امضای خود است

صفاری نظنزی ادامه داد: البته باید صبر کرد و منتظر ماند در جلسه بعدی، سوالات باقی مانده مطرح شود و وزیر امور خارجه به آنها پاسخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تلاش حجت‌الاسلام ذوالنور برای پس گرفتن امضاهای استیضاح ظریف صحت دارد؟ خاطرنشان کرد: فضای امروز به گونه‌ای بود که احتمالا جمع‌بندی تعدادی از همکاران پس گرفتن سوال و امضای خود است. در این چارچوب، آقای ذوالنور هم تلاش‌هایی می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز