خبرگزاری کار ایران

کواکبیان:

برخی از مدیران نمی‌خواهند از صندلی جدا شوند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۴۷

نماینده مردم تهران گفت: مجلس قانون مهم منع به کارگیری بازنشستگان را تصویب کرده اما برخی از مدیران محترم نمی‌خواهند از صندلی جدا شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان  در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تبریک روز مجلس و گرامیداشت یاد شهید مدرس و میرزاکوچک خان و روز جهانی معلولان و سالروز تصویب قانون اساسی گفت: امیدوارم بتوانیم مدرس‌وار در خدمت مردم باشیم و با استبداد مبارزه کنیم و ساده‌زیست باشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس قانون مهم منع به کارگیری بازنشستگان را تصویب کرده اما برخی از مدیران محترم نمی‌خواهند از صندلی جدا شوند تا میدان برای جوانان باز شود حتی گاهی در این رابطه موضوعاتی در خصوص اجازه از مقام معظم رهبری مطرح می‌شود که بیت مقام معظم رهبری این نسبت‌ها را تکذیب کرده است.

وی در این رابطه افزود: در حال حاضر نخست‌وزیر بلژیک و فرانسه حدود کمتر از ۳۰ سال سن دارند اما در ایران مدیران بالای ۶۰ سال نمی‌خواهند بازنشسته شوند این در حالی است که شهید محمد تندگویان در ابتدای جنگ تحمیلی با ۲۱ سال سن هم وزیر بود، هم اسیر شد و هم به مقام شهادت نائل شد.

کواکبیان تصریح کرد: اگر خلاء قانونی در خصوص قانع منع به کارگیری بازنشستگان وجود دارد باید رئیس‌جمهور و کمیسیون‌های مجلس به این موضوع توجه کنند تا ضمن حل مسئله، قانون به درستی اجرا شود و میدان برای فعالیت جوانان بانشاط فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز