خبرگزاری کار ایران

کرم پور حقیقی در نطق میان دستور:

در فصل بودجه‌ریزی اقشار آسیب‌پذیر را به جد ببینیم/ خرید گندم از کشاورزان در سال ۹۸ متناسب با زحماتشان نیست

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۹۴

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در فل بودجه ریزی اقشار آسیب پذیر را ببنید چرا باید قیمت کالاهای اساسی ۷۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، کوروش کرم پور حقیقی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی  در نطق میان دستوربا تبریک روز مجلس، گفت: همکاران مگر نه اینکه الگوی ما نمایندگان شهید والا مقام آیت الله مدرس است که مخالف سرسخت تسلط بیگانگان بر امورات سیاسی و اقتصادی کشور بوده است. اگر ساده زیستی سخن می‌گفت قبل از هر کس خود بدان پایبند بود، نه تهدید باعث عقب‌نشینی می شد نه تطمیع عامل کوتاه آمدن بود، شهید مدرس و امثال ایشان جاودان مانده اند چون تفکر بسیجی داشتند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته هر جا که از دو اصل مهم وحدت و تفکر بسیجی مدد جست و توانست همه حوادث را با قدرت پشت سر بگذارد و پیروزی را نصیب ملت ایران کند. امروز من از تفکر بسیجی خدمت شما سخن می گویم به فرموده حضرت امام حفظ نظام جمهوری اسلامی از اهم واجبات است.

وی ادامه داد: اگر ما وحدت را سرلوحه کار خودمان قرار بگیریم، اگر در عمل به این اصل اعتقاد داشته باشیم، اگر حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران را نسبت به تمام واجبات بالاتر بدانیم، باید به وحدت ایمان داشته باشیم، از حق خودمان بگذریم و حق بزرگ که نظام جمهوری اسلامی است سربلندی و عزتمندی ملت ایران است توجه داشته باشیم.این نکات زمانی اتفاق می افتد که توجه بسیجی داشته باشیم، از هفته وحدت و بسیج زمانی نمی گذرد، پس باید براساس یک امر واجب به آن توجه داشته باشیم، کدام بسیجی که از جان خود می‌گذرد تا از انقلابش پاسداری کند از کشورش پاسداری کند بسیجی که ایثارگر است حق خود را نمی‌بیند، حق ملت ایران را به حق خود و خانواده‌اش ترجیح می‌دهد، یک مسئول بسیجی عزت خود و خانواده‌اش را در کنار عزت ملت ایران می‌بیند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اکنون فصل بودجه‌ریزی است امیدوارم که دولت و نمایندگان، اقشار آسیب‌پذیر را در این بودجه براساس محور عدالت به جد ببینند، همچنین توجه ویژه به فرهنگیان انجام گیرد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و دولتمردان خرید گندم از کشاورزان در سال ۹۸ متناسب زحمات کشاورزان نیست، مسئولان تجدید نظر کنند و قیمت متناسب با زحمات و بازاری که امروز وجود دارد، اتخاذ کنند. آقای رئیس جمهور مگر ۱۴ میلیارد دلار با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان در اختیار مسئولان برای تامین کالاهای اساسی قرار نگرفت، چرا شاهد میانگین افزایش ۷۰ درصدی قیمت کالاهای اساسی هستیم.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور در انتخاب استاندار فارس تعلل نکنید این استان پهناور است این استان خبگان، نیروهای شایسته و کارآمد دارد که می‌توانند استان را آنچنان اداره کنند که در شأن و منزلت ملت ایران و استان فارس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز