خبرگزاری کار ایران

فتاح در همایش مددکاران:

رفتار فراجناحی در کمیته امداد نهادینه شده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۹۷۹

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به موفقیت‌های کمیته امداد و ارتقای جایگاه این نهاد در میان مردم و حاکمیت تاکید کرد: این موفقیت به خاطر رفتار فراجناحی است که در کمیته امداد و مددکاران نهادینه شده است.

به گزارش ایلنا، سید پرویز فتاح در اختتامیه ششمین دوره فرهنگی، آموزشی مددکاران ۱۵ استان کشور که در مشهد برگزار شد، با اشاره به سیره ائمه معصومین(ع) گفت: ائمه اطهار(ع) و بزرگان دینی، امور مددکاری جامعه اسلامی را خود مدیریت می‌کردند.

وی ادامه داد: کار مددکاری، اداری و شغل معمولی نیست بلکه ارائه خدمت به همنوعان از روی محبت است و با حفظ تکریم باید انجام شود.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه برکت در کمیته امداد به دلیل ارائه خدمات امور خیرخواهانه به محرومان است، اظهار داشت: اگر مددکاران در کار با خدا معامله کنند، نتایج و برکات آن را در زندگی شخصی و اجتماعی خود می‌بینند.

فتاح از مددکاران خواست در روبرو شدن با مددجویان نسبت به رسیدگی مناسب، تشخیص درست و درمان صحیح اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در مدت خدمت در این نهاد بیشترین تاکید را بر حوزه مددکاری و مددکاران داشته‌ایم، تصریح کرد: کمیته امداد بیش از هر چیزی نیاز به مددکار دارد.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه نحوه برخورد با مددجویان در کمیته امداد بهتر شده است، خاطرنشان کرد: مددکاران در کمیته امداد با افزایش ظرفیت و گشاده‌رویی، جایگاه این نهاد را استحکام داده‌اند که از جمله موارد، می‌توان به افزایش صبوری در روبرو شدن با مددجویان اشاره کرد.

فتاح با تاکید بر تقویت سیستم‌های کاری در بخش‌های مختلف و استفاده از شیوه‌های نوین الکترونیکی برای تسریع ارائه خدمات به مددجویان ابراز داشت: موافق حذف پرونده‌های فیزیکی و مخالف توسعه نیروی انسانی هستیم زیرا جلوگیری از ایجاد هزینه برای مددجو را باید در نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه صف پشت نوبتی در زمینه اهدای جهیزیه، اعطای تسهیلات کارگشایی و کمک به درمان نیازمندان صفر شده است، عنوان کرد: مسئولان در همه دستگاه‌های اجرایی کشور از اقدامات کمیته امداد رضایت دارند و این نتیجه تلاش تمامی کارکنان به ویژه مددکاران این نهاد است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به موفقیت‌های کمیته امداد و  ارتقای جایگاه این نهاد در میان مردم و حاکمیت یادآور شد: این موفقیت به خاطر رفتار فراجناحی است که در کمیته امداد نهادینه شده است.

فتاح با تاکید بر اینکه دلجویی و بازدید از خانواده‌های مددجو در راس برنامه‌های کاری و سفرهای استانی قرار دارد، بیان کرد: همه در کمیته امداد مددکار هستند و این فضیلتی است که به هرکسی داده نشده است.

در این دوره آموزشی چهار روزه، ۱۹۱ مددکار از ۱۵ استان کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز