خبرگزاری کار ایران

دستیار وزیر امور خارجه عنوان کرد؛

بنیاد مستضعفان جایگاه ویژه‌ای در مقابله با تحریم ها دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۹۰۴

دستیار وزیر امور خارجه در جلسه هم اندیشی برای مقابله با تحریرم‌ها با مدیران ارشد بنیاد که به میزبانی مجموعه دانشمند برگزار شد با اشاره به پتانسیل های گسترده بنیاد مستضعفان در حوزه صادرات گفت: بنیاد مستضعفان با شدیدتر شدن فشار تحریم ها جایگاه ویژه ای برای مقابله با این تحریم های ظالمانه دارد.

به گزارش ایلنا، محمود فرازنده، دستیار وزیر و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه و هیات همراه در دیدار با سیدحامد عسگری رئیس بنیاد  دانشمند و جمعی از مدیران ارشد بنیاد مستضعفان موانع موجود برای تعامل هلدینگ ها و شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان با کشورهای آسیا و اقیانوسیه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.  

سید حامد عسگری مشاور رئیس بنیاد مستضعفان در ابتدای این جلسه ضمن تشریح فعالیت های بنیاد دانشمند و برخی هلدینگ های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بر ضرورت تعامل هرچه بیشتر میان این نهاد انقلابی و وزارت امور خارجه خصوصا در بحث صادرات غیر نفتی تاکید کرد.

وی با اشاره پتانسیل گسترده مجموعه بنیادٰ مستضعفان یکی از مهمترین رویکردهای بنیاد مستضعفان را عدم رقابت با بخش خصوصی و نگاه محوری به امر صادرات توصیف و تاکید کرد بنیاد مستضعفان به دنبال افزایش تعامل اقتصادی با کشورهای مختلف جهان علی الخصوص همسایگان در منطقه خاورمیانه و کشورهای آسیا و اقیانوسیه است.

عسگری با اشاره به نشست چندی پیش روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با رئیس و مدیران بنیاد مستضعفان در هتل استقلال تهران گفت: پس از این دیدار کارگروه هایی تشکیل و جلسات مختلفی برای تحقق اهداف مشترک برگزار شد و جلسه حاضر نیز در راستای جلسات پیشین و با تمرکز به ظرفیت های کشورهای آسیا و اقیانوسیه برگزار می شود.

محمود فرازنده دستیار وزیر امور خارجه با اشاره به پتانسیل های گسترده بنیاد مستضعفان در حوزه صادرات گفت: بنیاد مستضعفان با شدیدتر شدن فشار تحریم ها جایگاه ویژه ای برای مقابله با تحریم های ظالمانه دارد و تسهیل تبادلات بنیاد مستضعفان با کشورهای مختلف می تواند نقش سازنده ای در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و مقابله با تحریم های یک طرفه و جدید داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز