خبرگزاری کار ایران

تاج الدین در تذکر شفاهی:

کشاورزان اصفهان دچار صدمات روحی و مالی فراوانی به دلیل عدم مدیریت صحیح آب شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۹۵۱

نماینده مردم اصفهان گفت: کشاورزان اصفهان دچار صدمات روحی و مالی فراوانی به دلیل عدم مدیریت صحیح آب شده‌اند، لذا پیرامون این موضوع جلسه‌ای را با حضور دکتر سروش در اصفهان برگزار کردیم بنابراین آقای اردکانیان از شما می‌خواهیم برای یک بار هم که شده مصوبات این جلسات را به طور صحیح اجرا کنید تا مرهمی بر آلام کشاورزان عزیز اصفهان باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ناهید تاج الدین در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۷ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو گفت: کشاورزان اصفهان دچار صدمات روحی و مالی فراوانی به دلیل عدم مدیریت صحیح آب شده‌اند، لذا پیرامون این موضوع جلسه‌ای را با حضور دکتر سروش در اصفهان برگزار کردیم بنابراین آقای اردکانیان از شما می‌خواهیم برای یک بار هم که شده مصوبات این جلسات را به طور صحیح اجرا کنید تا مرهمی بر آلام کشاورزان عزیز اصفهان باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متن تشکری را از تمامی مردم و همکاران خود آماده کرده است، توضیح داد:  دست تقدیر چنان بود که دو خدمتگزار صادق نظام جمهوری اسلامی که هر دو دغدغه تأمین اجتماعی مردم را داشتند برای حمایت‌های اجتماعی از جان مایه گذاشته و در حین مأموریت آسمانی شوند، دکتر سید محمدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین دو گوهری بودند که وجهه همتشان همه آن بود که سرمایه اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی را پس از یک دوره افول و سیاست زدگی بازگرداندند.

وی ادامه داد: آنها جامعه هدف و خاستگاه تأمین اجتماعی یعنی کارگران و مستمری‌بگیران را هیچ‌گاه فراموش نکردند و برای رنج کمتر طبقه کارگر از هیچ کوششی فروگذار نشدند.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: اینجانب ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان که تلاش همه آن بوده است که درس مردمداری و مردم‌گرایی را از عموی فقید خویش که افتخار دو دوره خدمت رسانی به مردم را در همین خانه ملت داشتند، فرا بگیرم.

تاج الدین اظهار کرد: فروتنانه و خاکسارانه از شما مردم عزیز و همکاران و بزرگواران که با حضور خویش در مراسم تشییع، تدفین و تحریم آن عزیزان سفر کرده، موجب تسکین درد بیکران بودید، کمال تقدیر و قدرددانی را دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز