خبرگزاری کار ایران

میرزایی‌نیکو به ایلنا خبر داد؛

تذکر کتبی ۲۵ نماینده تهران به وزیر کشور درباره تعلل در صدور حکم حناچی

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۵۲۴

یک عضو فراکسیون شوراهای مجلس گفت: امروز در صحن تذکری را به وزیر کشور آماده کردیم که به امضای ۲۵ نفر از نمایندگان استان تهران رسید و خواستیم ایشان تعللی در اجرای حکم شهردار تهران نداشته باشند و موارد مدنظر نمایندگان نیز بیان شد.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص وضعیت شهردار منتخب تهران گفت: در کمیسیون شوراها توسط چند نماینده به اعضای شورا یادآور شدیم تا مستقیما در ارتباط با وزیر کشور به روند تایید حکم شهردار تهران جدیت دهند تا هرچه سریع‌تر تکلیف این موضوع مشخص شود. 

وی ادامه داد: در همین راستا همچنین امروز در صحن تذکری را به وزیر کشور آماده کردیم که به امضای ۲۵ نفر از نمایندگان استان تهران رسید و خواستیم ایشان تعللی در اجرای حکم شهردار تهران نداشته باشد و موارد مدنظر نمایندگان هم در این تذکر بیان شد. 

این عضو کمیسیون شوراها در پاسخ به این سوال که اگر حکم شهردار امضا نشود و تذکر نمایندگان نیز ترتیب اثر داده نشود چه اقدامی صورت می‌گیرد، گفت: فکر نمی‌کنم به آن مرحله برسیم؛ با جمع‌بندی ما و تلاش خردمندان وزارت اطلاعات و وزارت کشور ان شاءالله این موضع در چند روز آینده مرتفع خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز