خبرگزاری کار ایران

وکیل خانواده روح‌الامینی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مرتضوی همچنان در حال سپری کردن دوران حبسش است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۴۶۱

یک وکیل دادگستری گفت:‌ مرتضوی اگر مرخصی درخواست کند باید با موافقت قاضی باشد. همانند تمامی زندانیان که حقوقی دارند به او هم مرخصی می‌دهند. طبق ضوابطی که سازمان زندان‌ها دارد این‌‌ حقوق باید رعایت شود.

میرمجید طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین وضعیت پرونده سعید مرتضوی گفت: پیگیری ما برای این پرونده از طریق اجرای احکام است. حدودا ۲۰ روز پیش از این و در آخرین مراجعه به قاضی اجرای احکام به ما گفته شد که آقای مرتضوی در بازداشت هستند. مرتضوی الان دوره حبس خود را سپری می‌کند.

وکیل خانواده روح‌الامینی با بیان اینکه قرار نیست اتفاق جدیدی در این حکم رخ دهد، اظهار کرد: حکم به مرحله اجرای احکام رسیده است، بنده قاضی اجرای احکام و زندان‌بان نیستم و قوه قضائیه و دادسرا و اجرای احکام تنها جاهایی است که برای پیگیری پرونده به آن‌جا مراجعه می‌کنیم و این قاضی است که بر اجرای حکم نظارت دارد.

این وکیل دادگستری درباره مرخصی‌های مرتضوی تاکید کرد:‌ اگر مرتضوی درخواست مرخصی کند باید با موافقت قاضی باشد.  همانند تمامی زندانیان که حقوقی دارند به او هم مرخصی می‌دهند. طبق ضوابطی که سازمان زندان‌ها دارد این‌‌ حقوق باید رعایت شود. ما نه زندان‌بان هستیم و نه اجرای حکم با ماست، اجرای حکم وظیفه قاضی اجرای احکام است و به ما این اطلاع رسانی شده که مرتضوی الان در زندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز