خبرگزاری کار ایران

نماینده محلات:

قانون منع به کارگیری بازنشستگان لحظه به لحظه در حال سوراخ شدن است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۳۳۵

نماینده مردم محلات بیان کرد: نباید با دست خودمان مجلس را تضعیف و جایگاه آن را تنزل دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا سلیمی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و کمیسیون اقتصادی و اجتماعی آسیا اقیانوسیه به نمایندگی از سازمان ملل متحد در مورد تأسیس مرکز آسیا اقیانوسیه برای توسعه مدیریت اطلاعات بلایا  گفت: دو فوریت یعنی ضرورت جلوگیری از وقوع خسارت احتمالی و فوت فرصت است، کاش بیان می‌شد که در حال حاضر اگر ما به این موافقتنامه که در مورد تأسیس یک مرکز برای توسعه مدیریت اطلاعات بلایای طبیعی رأی ندهیم چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

وی خاطر نشان کرد: آیا پیوستن به این موافقتنامه فوریت دارد یا بررسی این مسئله که منافع ما از برجام تقریبا صفر شده است، باید بر اساس ماده ۳۷ برجام عمل کنیم. آیا بررسی دو فوریت این لایحه در حال حاضر اولویت دارد یا رسیدگی به بحث انتصابات فامیلی که برخی می‌گویند تنها ۶ نفر از فامیلم را به کارگیری کردم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قانون منع به کارگیری بازنشستگان به صورت دائم و لحظه به لحظه در حال سوراخ شدن است، اولویت رسیدگی دارد.  ماده ۱۱ این لایحه مغایر قانون برنامه ششم است و اگر امروز به این مباحث رأی دهیم با مشکل مواجه می شویم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه این موافقتنامه ایرادات مربوط به ترجمه وجود دارد و این موضوع در حال فراگیر شدن است. چندین ایراد ترجمه‌ای در برجام، پالرمو و CFT داشتیم، تا چه زمانی باید این موضوع ادامه داشته باشد؛ نباید با دست خودمان مجلس را تضعیف و جایگاه آن را تنزل دهیم، امروزه این مباحث اولویت نیست، دیروز تورم ۴۰ درصد اعلام شده و باید حقوقو مزایا بر اساس تورم تعیین شود، بهتر است به مباحث اولویت‌دار رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز