خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عدالت اداری:

کسی که برای رضای خدا کار می‌کند، هرگز شکست نمی‌خورد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۰۸۶

رئیس دیوان عدالت اداری در سخنرانی به مناسبت روز بسیج در دیوان عدالت اداری، گفت: پیروزی در رضای خدا نهفته است و کسی که هدفش رضای خداست فقط به فکر انجام وظیفه است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی درمراسم صبحگاه مشترک بسیجیان دیوان عدالت اداری که به مناسبت روز بسیج برگزار شد، اخلاص، فداکاری و عشق به ذات حق را از ویژگی های بسیجیان برشمرد و افزود: بسیج فقط مکتب و خدا را می شناسد و در راه آن جانفشانی می کند.

رئیس دیوان عدالت اداری، محبت به خدا را در صدر ویژگی های بسیج دانست و گفت: بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه انبیا و مجاهدان امضا کردند و خداوند به مردمان زمان پیامبر (ص) هشدار داده بود که اگر به ارزش های اسلامی پشت کنید، قومی را خواهم آورد که خدا را دوست دارند و خداوند نیز آنها را دوست دارد.

حجت الاسلام بهرامی جهاد در راه خدا را از ویژگی های دیگر بسیج دانست و افزود: مظهر اصلی جهاد، مقابله با دشمن است که انحصار به مقابله نظامی نیست، هر کجا نیاز بود بسیج به حرکت درمی‌آید و مقاومت می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری، سرعت، دقت و صحیح انجام دادن امور را از دیگر ویژگی های بسیج خواند و افزود: بسیج به عنوان مدافعان ولایت، در صورت نیاز در جبهه نظامی و درغیر این صورت در عرصه های دیگر وارد شود و در مقابل تبلیغات تهاجمی دشمن ایستادگی کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه کسی که برای رضای خدا کار می کند هرگز شکست نمی‌خورد، گفت: پیروزی در درون رضای خدا نهفته است و کسی که هدفش رضای خداست فقط به فکر انجام وظیفه است. نتیجه هر چه باشد. 

گفتنی است این مراسم صبح امروز و با حضور محمدرضا صارمی فرمانده مرکز بسیج قوه قضاییه، معاونان، مدیران کل و جمعی از کارکنان قضایی و اداری دیوان عدالت اداری برگزار شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز