خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ارتش:

اوضاع مناطق زلزله‌زده در کنترل کامل نیروهای امدادی است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۰۵۳

سخنگوی ارتش با بیان اینکه اوضاع مناطق زلزله‌زده در کنترل کامل نیروهای امدادی است، تاکید کرد: تیپ‌های نیروی زمینی ارتش با استقرار در نقاط مختلف شهر، ضمن تامین امنیت شهرهای قصر شیرین و سرپل ذهاب، به انجام عملیات امداد‌رسانی نیز پرداختند.

 

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی با اعلام این خبر گفت: نیروی دریایی ارتش نیز آمادگی خود را برای اعزام دو فروند بالگرد AB و یک فروند فرندشیپ این نیرو به همراه یک دسته عملیات ویژه آماده به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اعلام کرده است. 

وی ادامه داد: آمادهای ضروری و مورد نیاز مردم از سوی نیروی دریایی ارتش در حال آماده‌سازی است تا بنا به دستور به منطقه اعزام شوند.

سخنگوی ارتش افزود: فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز از آمادگی پایگاه‌های این نیرو برای ترابری و حمل نیازمندی‌های مردم عزیز با هواپیماهای این نیرو به مناطق زلزله‌‌زده خبر داده است.

تقی‌خانی اضافه کرد: حجم انبوه تماس از سوی یکان‌های ارتش برای حضور و امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده ادامه دارد که از جانب ستاد ارتش ابلاغ شده تا به تناسب اعلام ستاد بحران نسبت به اعزام واحدها و امکانات مورد نیاز اقدام کنند.

وی ادامه داد: یکان‌های نیروی زمینی ارتش در اولین لحظه وقوع زلزله به شهرهای قصرشیرین و سرپل ذهاب اعزام و در این شهرها مستقر شدند و ماموریت امداد را در همان ساعت نخست آغاز کردند که با تلاش این یکان‌ها تعدادی از مصدومان به بیمارستان‌های شهر‌های مختلف اعزام شدند.

سخنگوی ارتش افزود: بر اساس تصمیم ستاد بحران، میزان حضور و چگونگی کمک یکان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مشخص می شود و چنانچه لازم باشد ماموریت نیروهای امدادی ارتش در منطقه ادامه خواهد یافت.

تقی‌خانی با بیان اینکه جای نگرانی نیست و اوضاع در کنترل کامل نیروهای امدادی است، اظهار داشت: ان‌‌شاءالله با هماهنگی بسیار خوب دستگاه‌های کشوری و لشکری هر اقدام لازم در کمترین زمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز