خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رییس‌جمهور به پاپ فرانسیس:

عیسی مسیح (ع) بشارت‌دهنده صلح و دوستی و منادی عدل و آزادی برای آحاد مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۰۳۴

رییس جمهور در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، زادروز مسعود پیامبر بزرگ الهی و پیام‌آور آزادی و برابری؛ حضرت عیسی بن مریم(ع) و آغاز سال 2019 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عالی جناب پاپ فرانسیس

رهبر کاتولیک‌های جهان

با نهایت سرور، زادروز مسعود پیامبر بزرگ الهی و پیام‌آور آزادی و برابری، حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی را به جناب‌عالی صمیمانه تبریک می‌گویم.

عیسی مسیح (ع) بشارت دهنده صلح و دوستی و منادی عدل و آزادی برای آحاد مردم بوده است. بشر امروز بیش از هر زمان دیگر، نیازمند آن است تا با بهره‌گیری از آموزه‌های الهی پیامبران، در برابر سلطه‌گری‌های زورمندان ایستادگی کند و با قدم نهادن در راه حق و حقیقت، همچون انسان‌های آزاده و پیروان واقعی پیامبران الهی، زمینه‌ساز برقراری صلح و عدالت فراگیر شود و فارغ از رنگ، تبار، نام و نشان در جهت همزیستی مسالمت‌آمیز و رسیدن به رستگاری ممارست ورزد.

امیدوارم با رهنمودهای عالمان و اندیشمندان دینی و مساعی مشترک سران کشورها، در سال جدید شاهد رفاه، همدلی و آرامش روزافزون برای تمامی مردم جهان باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و شادکامی همگان را مسألت دارم.

حسن روحانی. رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز