خبرگزاری کار ایران

نوری مالکی:

نباید در مسائل سرنوشت‌ساز ملت‌ها در مقابل حکام ظالم، سکوت کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۹۷۳

نخست وزیر اسبق عراق گفت: رژیم صهیونیستی به خواست ملت‌ها احترام نمی‌گذارد و هر کاری که مایل است در مقابله با ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهد. ما باید صدای خود را بلند کرده و به کسانی‌که قصد عادی‌سازی روابط دارند اعتراض کرده و در مقابل آنها بایستیم.

به گزارش ایلنا، نوری مالکی نخست وزیر اسبق عراق صبح امروز در کمیسیون بیداری اسلامی اظهار کرد:  این کنفرانس مکانی برای وحدت اندیشه است و لازم است بابت آن تشکر کنم. این کنفرانس فقط در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و اگر بقیه کشورها هم چنین کنفرانسی برگزار می‌کردند گامی موثر در ایجاد وحدت و رفع مشکلات جهان اسلام بود.

نخست وزیر اسبق عراق یادآور شد: رژیم صهیونیستی به خواست ملت‌ها احترام نمی‌گذارد و هر کاری که مایل است در مقابله با ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهد. ما باید صدای خود را بلند کرده و به کسانی‌که قصد عادی سازی روابط دارند اعتراض کرده و در مقابل آنها بایستیم.

المالکی اظهار کرد: باید به کشورهای خود برگردیم و چنین بنایی بگذاریم تا حرکتی توده‌ای در همه کشورها راه بیفتد تا حاکمان آنها به صهیونیست‌ها امتیاز ندهند.

وی در پایان گفت: برای بررسی مسائل سرنوشت ساز ملت‌ها نباید در مقابل حکام ظالم سکوت کنیم اما وعده الهی آزادی فلسطین است و امیدواریم فشار بر حکام کشورها برای جلوگیری از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز