خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

تجلیل از شیخ زکزاکی در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۹۴۸

در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت از شیخ زکزاکی یاد شد و شرکت کنندگان در این نشست از او تجلیل کردند. علاوه بر آن کودکان مظلوم یمنی هم مورد حمایت قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی شیخ علی یاسین از علما عراقی شرکت‌کننده در کنفرانس، صبح امروز در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت گفت: خدا بر علما واجب کرده است که به مسئولیت خود در قبال فلسطین عمل کنند.

وی با یاداوری فتوای شیخ کاشف الغطا مبنی بر حرمت فروش زمین به صهیونیست‌ها اظهار کرد: علما مسئولیت دارند مردم را برای آزادی فلسطین برانگیزانند.

شیخ علی یاسین با اشاره به اینکه ایران حمایت‌های خود را از فلسطین بدون در نظر گرفتن گرایش‌های مذهبی ادامه میدهد، گفت: جا دارد در این نشست از مظلومیت کودکان یمنی هم یاد کنیم.

همچنین نماینده شیخ زکزاکی نیز که در نشست، حضور یافته بود، خاطرنشان کرد: چهل میلیون نفر در کشورهای اسلامی به شیخ زکزاکی اقتدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه شیخ زکزاکی سه تن از فرزندان خود را در روز قدس سال ۲۰۱۴ به جهان اسلام اهدا کرد، گفت: الان سه سال است که ایشان در زندان است و کسی نامی از ایشان نمی‌برد و شایسته است که اینجا نام ایشان برده شود.

نماینده شیخ زکزاکی گفت: جبهه نخست مسلمانان قدس است، اما ایا نباید درباره مسلمانان مظلوم نیجریه صحبت کرد که ۶۰ نفر آنان در راهپیمایی اربعین امسال به شهادت رسیدند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز