خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله اراکی:

گروه‌های مقاومت مصوب کنند که باید وارد سرزمین دشمن شوند

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۵۷۵

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: پیشنهاد می‌کنم گروه‌های مقاومت مصوب کنند که الان دیگر فقط زمان دفاع از سرزمین خود نیست، بلکه باید وارد سرزمین دشمن شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله محسن اراکی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران کمیسیون مساعی حمیده اظهار کرد: اگر خداوند بخواهد مشکلات و موانع پیش روی ما برطرف خواهد شد. خداوند در قرآن کریم به این موضوع اشاره کرده است.

وی افزود: این کمیسیون می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و در سراسر جهان گسترش یاید. چنین کاری در اروپا توسط برخی نهادهای کوچک انجام می‌شود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ما با تعداد اندکی که داریم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم چون خداوند متعال با ماست. حضرت موسی هم علت اطمینان خود از مبارزه با فرعون را حمایت خداوند می‌دانست.

اراکی تاکید کرد: به برادران یمنی اطمینان می‌دهم که پیروزی با شماست؛ چراکه خداوند با شماست. این موضوعی است که رهبر انقلاب هم بر آن تاکید کرده‌اند.

وی یادآور شد: ارتش اسرائیل توسط یک گروه مومن و متدین یعنی حزب‌الله شکست خورد بنابراین قهرمانان یمن هم که دشمن، آنها را ضعیف می‌انگارد قطعا پیروز خواهند شد؛ چراکه خداوند با آنهاست.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان گفت: این کمیسیون می‌تواند اقدامات بزرگی انجام دهد. لازم است برنامه‌های لازم برای رفع مشکلات جهان اسلام ارائه شود و از همین فردا آنها را اجرایی کنیم.

 

آیت‌الله محسن اراکی همچنین در نشست تخصصی «معامله قرن» گفت: ان‌شاالله خدا در سایه وحدت به ما پیروزی عطا کند. هنگامی که رحمت الهی نازل شود، موجب پیروزی ماست و مقاومت در یمن و سوریه و فلسطین پیروز خواهد بود چراکه هنگامی که اراده خود را قوت ببخشیم خدا به ما کمک خواهد کرد.

وی با بیان به اینکه گویا کشورهای مسلمان اصلا به اینکه قدرت دست خداست ایمان ندارند، گفت: پیروزی نزد خداست. من پیشنهاد می‌کنم گروه‌های مقاومت مصوب کنند که الان دیگر فقط زمان دفاع از سرزمین خود نیست، بلکه باید وارد سرزمین دشمن شوند، نه به این معنا که افراد را بکشیم، بلکه به این معنا که آنجا سرزمین آنهاست.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمن می‌کوشد شما را بترساند اما وعده خدا محقق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز