خبرگزاری کار ایران

در یادداشت اینستاگرامی به مناسبت هفته وحدت مطرح شد؛

برخی نغمه‌های شوم تفرقه از داخل کشور شنیده می‌شود/ با برخوردهای حذفی سرنشینان قطار انقلاب را گوشه‌نشین نکنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۳۹

رئیس فراکسیون امید طی یادداشت اینستاگرامی به مناسبت هفته وحدت از تلاش عده‌ای برای ایجاد و تعمیق کینه در داخل خانواده انقلاب اظهار نگرانی کرد و گفت: اینگونه خنجر برداشتن و یاران انقلاب را نشانه گرفتن چه حاصلی برای نظام اسلامی دارد؟

به گزارش ایلنا، متن این یادداشت به شرح زیر است:

هفته وحدت که با بهره‌گیری از مفاد دو روایت سنی و شیعه درباره ولادت پیامبرعظیم الشان اسلام از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول اعلام شد، می‌تواند منشأ برکت و وحدت و همدلی و همراهی نه تنها در جمهوری اسلامی ایران که در سراسر جهان اسلام باشد.

پایه‌ی وحدت این است که انسان‌ها، مساوی و دارای امتیازات و امکانات برابر باشند. نباید آن‌قدر بر فرعیات تکیه کرد که اصول به فراموشی سپرده شود. اگر ایران سرافراز و مقتدر را برای همه می‌خواهیم باید همه در دردها، مشکلات و شیرینی‌ها اشتراک داشته باشیم.

از طرفی برای تفرقه و جنگ داخلی در کشورهای اسلامی از سوی دشمنان تلاش می‌شود و از طرفی حرکت وحشتناک اسلام‌هراسی در سطح افکار عمومی مطرح می‌شود. این درد مشترک جهان اسلام است که باید در برابر آن حساس و متحد باشیم. بدانیم که پیشرفت‌های کشورهای اسلامی در عرصه‌ی دانش و علوم و فنون باعث خوشحالی جهان اسلام می‌شود.

امروز در مقطعی هفته وحدت را جشن می گیریم که کشور ما بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی در درون خانواده انقلاب نیازمند است. در سال‌های بعد از انقلاب در برابر حوادث ناگواری که می‌توانست کیان نظام را به مخاطره بیاندازد همدلی و اتحاد و همبستگی بین مردم و حاکمیت بود که ترفندهای بدخواهان ملت ایران را ناکام گذاشت .به عنوان عضوی از خانواده انقلاب باید نگرانی خودم را از برخی نغمه های شوم تفرقه و نقار که متاسفانه از داخل کشور شنیده می شود و تداوم آن منجر به شکاف بین ملت و حاکمیت می شود اعلام کنم.اینگونه خنجر برداشتن و یاران انقلاب را نشانه گرفتن چه حاصلی برای نظام اسلامی دارد؟آیا جز ایجاد کینه و  تعمیق آن نتیجه‌ای حاصل می‌شود؟ کاری نکنیم که در قطار انقلاب سرنشینانش با برخوردهای حذفی  یکی بعد از دیگری گوشه نشین شوند که مطمئنا گوشه نشینی یاران انقلاب برای نظام اسلامی خطرناک است.

اگر درست به قانون برگردیم و به خصوص کسانی که پاسدار و نگهبان قانونند، با سلیقه های خاص خود، قانون را تفسیر و تبیین نکنند و کاملا بیطرفانه و با سعه صدر با مسایل برخورد کنند، قانون اساسی خود مهم ترین مبنایی است که می تواند در جامعه ما وحدت را در عین کثرت ایجاد کند.

با تبریک میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) و میلاد ششمین امام معصوم، امام جعفر صادق (ع) به امت اسلامی و ملت ایران، امیدوارم مسلمانان جهان به اتحاد عمیق و مداوم در همه اصول مسلم اسلام برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز