خبرگزاری کار ایران

سلامی در جمع خبرنگاران:

حل مساله یمن به ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۳۱

جانشین فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: حل مساله یمن به همگرایی و همسویی اراده ملت های مسلمان و حتی غیر مسلمان بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار حسین سلامی در حاشیه همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن در جمع خبرنگاران گفت: توسعه قدرت دفاعی و بازدارنده ما هم در زمین و هم در هوا و دریا به شکل وسیعی در جریان است و یک مسیر توقف ناپذیری است. یعنی ما با رشد تصاعدی قدرت دفاعی و بازدارنده‌مان موجه هستیم.

وی با اشاره به وحدت مردم ایران گفت: وحدتی که بین ملت ما وجود دارد، این شکست‌ناپذیری ما را تضمین می‌کند، یعنی وحدت بین امت و امام و بین امت با خودشان و نیروهای مسلح. این ترکیب مقدس و وحدت‌بخشی که در جامعه ما وجود دارد، شکل بسیار زیبایی از یک ساختمان مقاومت پایان‌ناپذیر و شکست‌ناپذیر را ساخته ولی قدرت تهاجمی ما در کنار قدرت دفاعی ما موضوعی است که همواره در دستور کار است.

جانشین فرمانده کل سپاه یادآور شد: البته در بخش‌های مهمی از جهان اسلام هم قدرت‌هایی شکل گرفته که در مقابل دشمنان ما ایستاده‌اند و معابر نفوذناپذیری را ساخته‌اند و در محاسبات دشمنان ما بسیار جدی و قوی هستند و اصلا نظام محاسباتی دشمنان ما را به هم زده‌اند. شما تصور کنید هر دشمنی بخواهد در هر نقطه‌ای از جهان اسلام عمل کند، مسلمان‌ها تقریبا علیه آن دشمن متحد هستند، مسلح هستند و قدرت دارند. این‌ها هم ترکیب ارزشمندی از یک نظام دفاعی بصیر در کل جهان اسلام است.

وی تاکید کرد: حل مساله یمن به همگرایی و همسویی اراده ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان بستگی دارد که دولت‌های حامی عربستان را تحت فشار و تحت تاثیر قرار دهند و آنان را وادار کنند که از حمایت از عربستان سعودی دست بردارند. حمایت تسلیحاتی و سیاسی را متوقف کنند و حتی به سمت یکسری تنبیهات پیش بروند تا جنگ یمن متوقف شود.

سلامی اظهار داشت: جنگ یمن خساراتی برای مردم یمن دارد ولی از نظر سیاسی مطمئن باشید قدرت‌هایی که این جنگ را علیه مردم یمن حمایت و اجرا می‌کنند قطعا در مقابل مقاومت یمن شکست خواهند خورد و نمی‌توانند بایستند.

وی افزود: آنها هرچه این فشار را بیشتر کنند، نفرت و کینه در کل جهان اسلام نسبت به این‌ها بیشتر خواهد شد و امروز می‌بینید در دنیای اسلام، مسلمانان مسلح و بسیج و نظام و سازمان و قدرت دفاعی پیدا کرده‌اند این مربوط به سیاست تهاجمی دشمنان است اگر آنان سیاست‌های تجاوزکارانه نداشتند این قدرت‌ها هم اصلا شکل نمی‌گرفت. بنابراین هرچه فشار را بیشتر کنند مطمئن باشند در جهان اسلام قدرت بیشتری در برابرشان شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز