خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور به ایلنا خبر داد؛

ورود مرزبانان ربوده شده به فرودگاه زاهدان/ به زودی ۷ نفر دیگر آزاد می‌شوند/ هیچ معامله‌ای برای آزادسازی مرزبانان صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۱۲

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور از ورود مرزبانان ربوده شده به پاکستان خبر داد و گفت: ان‌شاالله به زودی هفت نفر باقی مانده هم آزاد خواهند شد.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره بازگشت ۵ تن از مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی در میرجاوه به کشور گفت: این افراد شب گذشته به کشور بازگشته‌اند و نیم ساعت پیش هم وارد فرودگاه زاهدان شده‌اند.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور با تاکید بر اینکه همکاری‌های همه‌جانبه‌ای بین دولت ایران و پاکستان برای آزادسازی مرزبانان ربوده شده صورت گرفته است، عنوان کرد: با همکاری بین دولت ایران پاکستان و تلاش  تمامی دستگاه‌ها مانند وزارت خارجه، کشور،‌ نهادهای امنیتی یک کار مشترک صورت گرفت و این عزیزان به کشور بازگشتند.

وی درباره اقدامات برای آزادسازی دیگر مرزبانان ربوده شده گفت: رایزنی‌ها برای آزادسازی دیگر مرزبانان ادامه دارد و ان‌شاالله به زودی هفت نفر باقی مانده هم آزاد خواهند شد.

حیدری خاطرنشان کرد: هیچ معامله‌ای برای آزادسازی این مرزبانان صورت نگرفته و این کار با تعامل و همکاری بین دوکشور صورت گرفته است و چیزی در ازای این آزادی نداده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز