خبرگزاری کار ایران

در دیدار سجادپور با معاون ارشد وزیر امور خارجه ژاپن مطرح شد:

تاکید بر ادامه حمایت از برجام و ضرورت حفظ صلح و ثبات در منطقه

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۵۶۸

رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با معاون ارشد وزیر امور خارجه ژاپن دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمدکاظم سجادپور در این دیدار با اشاره به برگزاری دهمین میزگرد مشترک بین مراکز مطالعاتی دو کشور گفت: در این میزگرد نظرات خوبی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و امیدوارم همکاری بین دو مرکز مطالعاتی هر چه بیشتر گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه سال آینده نودمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور است، اظهار امیدواری داشت با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده، روند همکاری‌های دو کشور بیش از گذشته توسعه یابد.

تاکه ئو موری، معاون ارشد وزیر امور خارجه ژاپن نیز در این دیدار با استقبال از برگزاری اینگونه میزگردها تصریح کرد: همانطور که شما هم اشاره کردید، روابط تاریخی و دوستانه‌ای بین ایران و ژاپن وجود دارد و تلاش می‌کنیم در نودمین سالگرد روابط، همکاری‌های بین دو کشور گسترش یابد .

در این دیدار طرفین همچنین بر اهمیت ادامه حمایت از برجام و ضرورت حفظ صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند. 

لازم به ذکر است، سید محمدکاظم سجادپور، رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه که به منظور شرکت در دهمین میزگرد مشترک موسسات مطالعاتی دو کشور در ژاپن به سر می‌برد، تاکنون علاوه بر حضور در نشست تخصصی مربوطه با روسای دانشگاه سازمان ملل متحد و دانشگاه گریپس جهت تنظیم همکاری‌های مشترک دیدار و گفت‌وگو کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز