خبرگزاری کار ایران

ادیانی در نطق میان دستور:

برخی افراد درون نظام ادبیات مشترکی با دشمن دارند

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۴۱۰

یک نماینده مجلس خطاب به وزیر خارجه امریکا گفت: نحوست و نامهربانی ادعایی موجود در خاورمیانه از زبان نحس شما، ریشه در وجود منحوس و خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دارد و به ذات خاورمیانه باز نمی گردد بلکه به واسطه شیطنت شما، پدیده منحوس ظلم و آدمکشی در تاریخ خاورمیانه در سال های اخیر شکل گرفته است لذا مطمئن باشید امت اسلام و ملل موجود در غرب آسیا، ریشه منحوس شما و رژیم صهیونیستی را برخواهند کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدعلی ادیانی در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته بسیج و وحدت با اشاره به اظهارات مایک پمپئو مبنی بر نحس و نامهربان خواندن منطقه خاورمیانه به عنوان یک وزیر قصاب گفت: این انسان پلشت با درشت گویی و سخنان سخیف، به مجموعه پیروان ادیان الهی و به همه محبان معنویت توهین کرد.

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه باب یان اینکه این انسان کج اندیش به خود و باورهای دینی اهانت کرد، اظهار داشت: خاورمیانه نحس نیست بلکه خاورمیانه محفل وحی الهی و محل هبوط جبرئیل امین و ملائکه خدا است، همچنین خاورمیانه خاستگاه ادیان الهی و پیامبران اولوالعزم(ع)، خاستگاه عیسی مسیح(ع)، موسی کلیم الله(ع) و محمد مصطفی(ص) است لذا این سخنان سخیف که ریشه در کج اندیشی دارد از سوی همه پیروان ادیان الهی از جمله از طرف نمایندگان مسیحی، یهودی و زرتشتی در مجلس تقبیح می شود.

وی در ادامه خطاب به وزیر خارجه آمریکا افزود: نحوست و نامهربانی ادعایی موجود در خاورمیانه از زبان نحس شما، ریشه در وجود منحوس و خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دارد و به ذات خاورمیانه باز نمی گردد بلکه به واسطه شیطنت شما، پدیده منحوس ظلم و آدمکشی در تاریخ خاورمیانه در سال های اخیر شکل گرفته است لذا مطمئن باشید امت اسلام و ملل موجود در غرب آسیا، ریشه منحوس شما و رژیم صهیونیستی را برخواهند کند.

ادیانی در ادامه با اشاره به گزارشی که اخیرا از سوی مرکز پژوهش های مجلس درباره راهبردهای آمریکا ارائه شد، عنوان کرد: یکی از راهبردهای آمریکا تخریب و تضعیف جایگاه ولایت فقیه، شورای نگهبان و سپاه پاسداران است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: تخریب جایگاه ولایت فقیه از سوی دشمنان و نظام سلطه چندان عجیب نیست بلکه عجیب اینجاست که برخی افراد درون نظام ادبیات مشترک با دشمن در ادوار مختلف دولت و مجلس دارند.

وی اضافه کرد: از برخی از این تریبون ها شنیده‌ایم که به شورای نگهبان و سپاه حمله شده در حالی که وقتی دشمن با مجموعه و نهادی دشمنی دارد، استخدام واژگان از سوی خودی‌ها و آنهایی که خود را در لباس خودی ها نشان می دهند، کار عجیبی بوده و پسندیده نیست.

ادیانی در ادامه با اشاره به حمله برخی افراد به نظارت استصوابی ابراز داشت: برخی از دوستان در این بخش ظاهرا با برخی از اصول قانون اساسی مشکل دارند لذا یا باید تابع نظارت استصوابی، نظارت استدلالی و یا نظارت استدباری باشیم که اجرای نظام نظارت استدباری را در شورای شهر و روستا تجربه کرده و نتیجه آن را دیدیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بیمارستان رازی در قائمشهر به نمادی از بی کفایتی مسئولان در ۱۰ سال اخیر تبدیل شده، خاطرنشان کرد: کارخانجات نساجی مازندران، البرز مرکزی و برخی معادن به جای اشتغال‌زایی به نماد بی‌کفایتی و عدم تدبیر دولت‌های ده ساله اخیر تبدیل و موجب نارضایتی مردم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز