خبرگزاری کار ایران

ناصری نژاد در نطق میان دستور:

گوش شنوایی برای نطق نمایندگان وجود ندارد/ طرح غدیر بعد از افتتاح همچنان ناقص است

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۰۴۱

یک نماینده مجلس تاکید کرد: طرح غدیر از سوی وزیر نیرو افتتاح شد و سپس معاون رئیس جمهور آن را افتتاح کرد که در واقع ناقص افتتاح شده است و طوری رفتار شد که انگار مشکل برطرف شده است اما هنوز مشکل تامین آب شرب برطرف نشده بود. یادآور می شود قرار بود شهرها به دز متصل شوند اما اکنون به کرخه متصل شدند و حتی خیلی از مناطق و روستاها هنوز آب رسانی نشده است.

به گزارش ایلنا، مجید ناصری‌نژاد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلامی (ص)، امام صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت، گفت: ابتدا از هیات رئیسه و کمیسیون آیین نامه تقاضا دارم فکری به حال نطق نمایندگان کنند زیرا نطق‌های نمایندگان تنظیم می‌شود و مسائل مهم و درد و دل مردم مطرح می شود ولی متاسفانه گوش شنوایی نیست.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع مسئولان به نطق نمایندگان و دغدغه های مردم که در نطق‌ها مطرح می‌شود گوش نمی‌دهند و عمل نمی‌کنند از این رو در نتیجه خیلی از نطق‌ها بلااثر می‌ماند. بنابراین درخواست می شود رئیس مجلس و کمیسیون آیین نامه دستور دهد اقدامی در خصوص این نطق‌ها انجام شود تا حداقل تاثیر و نتایج این نطق‌ها را مشاهده کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه طی سال های گذشته مسائل مرتبط با حوزه انتخابیه را مطرح کرده ایم، تصریح کرد: متاسفانه این مهم در حالیست که مشکلات بر اساس انتظارات رفع نشده است؛ در واقع مسائلی در نطق ها طرح می شود که تکراری است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی درمجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان پاسخ دهند تا چه زمانی باید مطرح کنیم که تامین آب شرب به یک مشکل جدی بدل شده و مردم در این خصوص گرفتار هستند؛ این مهم در حالیست که این امر هر سال در تابستان گرفتاری ایجاد می کند و حتی اکنون. وضعیت بدتر نیز شده است. یادآور می شود امسال سخت‌ترین تابستان را پشت در حوزه انتخابیه سر گذاشتیم از این رو وزارت نیرو و مسئولین مرتبط باید توجه داشته باشند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همواره این گلایه وجود داشت که چرا با تانکر به مردم آبرسانی می‌کنند؟ آن هم مردمی که در بین کارون، کرخه، و دز هستند و باید مشکل تامین آب داشته باشند اما در سال جاری التماس می‌کردیم که به ما تانکر دهند و این موضوع در سراسر خوزستان به همین صورت است.

وی ادامه داد: طرح غدیر از سوی وزیر نیرو افتتاح شد و سپس معاون رئیس جمهور آن را افتتاح کرد که در واقع ناقص افتتاح شده است و طوری رفتار شد که انگار مشکل برطرف شده است اما هنوز مشکل تامین آب شرب برطرف نشده بود. یادآور می شود قرار بود شهرها به دز متصل شوند اما اکنون به کرخه متصل شدند و حتی خیلی از مناطق و روستاها هنوز آب رسانی نشده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی درمجلس شورای اسلامی افزود: وزیر نیرو سد مذکور را افتتاح کرده بود اما معاون رئیس جمهور هم آن را افتتاح کرد ولی این طرح هنوز کامل نیست. خیلی باید بر روی آن کار شود تا مشکل آب شرب خوزستان بویژه شادگان حل شود. سال های طولانی است که در این خصوص نطق می‌کنیم اما هنوز مشکل آب شرب حل نشده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع مهار ریزگردها نیز همانند تامین آب شرب است، اظهار کرد: کمترین تغییر جوی سبب بروز این مشکل می شود در حالی که این همه هزینه شد و حتی وعده داده شد اما تا چه زمانی مردم باید این مشکل را داشته باشند؟ یادآور می شود یکی از وعده‌ها و شعارهای دولت اجرای طرح پانصد و پنجاه هزار هکتاری بود که این طرح را در دو فاز تعریف کرده بودند. هر اقدامی که کردند گفتند برای فاز اول بوده اما فاز دوم چه شد؟

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: متاسفانه یک سال و چند ماه است که فقط  وعده می‌دهند و بعید می‌دانم با این روند مشکل حل شود. این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که مردم خوزستان در کنار این همه صنایع و زمینه های اشتغال، بیکار باشند و این با منطق سازگار نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: همچنین باید اذعان کرد یکی از مشکلات جدی مردم خوزستان وجود مسئولین نالایق و بی کفایت است که برای حفظ کرسی خود به هر ترفندی دست می‌زنند لذا باید اینها را عزل کنند و برخورد جدی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز