خبرگزاری کار ایران

لطفی به ایلنا خبر داد:

بررسی مواد قانون خدمات کشوری/ بررسی وضعیت نیروهای شرکتی در سازمان‌‌‌های دولتی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۲۱۴

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از بررسی اولین ماده تا ماده ۱۷ قانون خدمات کشوری در کمیسیون مشترک دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد.

حسن لطفی در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون مشترک دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: ما بحث قانون خدمات کشوری و اصلاح آن را در دستورکار داریم و از اولین ماده تا ماده ۱۷ این قانون در کمیسیون بررسی شده است.

وی با بیان اینکه موضوعی که این روزها در کمیسیون مطرح است، بررسی وضعیت نیروهای شرکتی در سازمان‌‌‌های دولتی است، اظهار داشت: خوشبختانه مباحث خوبی داشتیم و عملا با تصویب این ماده وضعیت نیروهای شرکتی مشخص می‌‌‌‌شود و تعهد دولت در برابر شرکت‌‌ها و همچنین تعهد شرکت‌‌‌‌ها در برابر نیروهایی که به دستگاه‌‌‌‌های دولتی خدمات می‌‌‌‌دهند، مشخص می‌‌‌شود.

لازم به ذکر است که کمیسیون مشترک دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری متشکل از یک نماینده از هر کمیسیون و ۱۰ نماینده از کمیسیون اجتماعی است که حسن لطفی نماینده مردم رزن رئیس این کمیسیون است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی درباره جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: امروز قرار بود که وضعیت و ابعاد مختلف صندوق بازنشستگی کشوری بررسی شود اما به این دلیل که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اصفهان حضور داشتند جلسه امروز کمیسیون اجتماعی کنسل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز