خبرگزاری کار ایران

عتباتی خبر داد؛

صدور کیفرخواست برای یک پرونده بزرگ اقتصادی در اردبیل/ ۶ نفر از کارکنان بانک‌های ملت و رفاه تحت تعقیب قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۰۷۲

دادستان اردبیل از صدور کیفرخواست یک پرونده بزرگ اقتصادی خبرداد.

 به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در خصوص این موضوع اعلام نمود: متهم با جعل سند، مهر و استفاده از این اسناد جعلی اقدام به دریافت چندین فقره تسهیلات بانکی به ارزش بیش از بیست میلیارد ریال از بانک های ملت و رفاه کارگران نموده و در حالی که این تسهیلات برای کار آفرینی و ایجاد شغل بوده در محل های دیگر و سفته بازی و خرید و فروش هزینه شده است.

 عتباتی اعلام کرد:  بخشی از این تسهیلات  از محل صندوق توسعه ملی بوده است .

وی گفت:  در این خصوص دو نفر از کارکنان بانک ملت و چهار نفر از کارکنان بانک رفاه به اتهام همکاری و معاونت با متهم اصلی تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و کیفر خواست برای آنان صادر شده است.

دادستان مرکز استان افزود: در بررسی اسناد مالی و فعالیت‌های اقتصادی متهم فرار مالیاتی به ارزش بیست و سه میلیارد ریال کشف و در این خصوص نیز اقدام لازم معمول و پرونده منتهی به صدور کیفر خواست شده است.

 دادستان اردبیل ضمن قدردانی از مساعدت های اداره کل اطلاعات استان در خصوص این پرونده به اقدام جدی و برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی تأکید نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز