خبرگزاری کار ایران

سردار سه‌دهی:

عملیات سوسنگرد از شکست نظام در جنگ تحمیلی جلوگیری کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۷۵۹

رئیس دفتر ارتباطات مردمی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: پیروزی در عملیات آزادسازی سوسنگرد از شکست نظام در جنگ تحمیلی جلوگیری کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ سه‌‌‌‌دهی در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر سوسنگرد که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، گفت: اگر در ٢۶ آبان ماه سال ١٣۵٩ بنابر خواسته بنی‌‌‌‌صدر عملیات شکست حصر سوسنگرد انجام نمی‌‌‌شد سوسنگرد، حمیدیه و اهواز سقوط می‌‌کرد.

وی افزود: سقوط اهواز ارتباط شمالی و جنوبی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را قطع می‌‌‌کرد و عاملی می‌شد تا کشور متحمل شکست نظامی و اقتصادی شود زیرا مناطق نفت‌خیز در اختیار دشمن قرار می‌‌گرفت.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن بعد از عملیات سوسنگرد توان خود را از دست داد، اظهار داشت: تمام عملیات‌های بزرگ و موفق بعدی ایران حاصل حفظ سوسنگرد بود.

سه‌دهی ادامه داد: خطوط پدافندی نیروی زمینی عراق در شکست عملیات سوسنگرد دچار حفره‌ها و شکاف‌هایی شد که عملیات‌های موفق بعدی ایران با توجه با این حفره ها و شکاف‌‌ها طراحی و اجرا شد.

وی با اشاره به عقده بنی‌‌صدر در عدم رسانه‌ای شدن اطلاعیه پیروزی عملیات سوسنگرد به دلیل  کنار گذاشته شدن از عملیات شکست حصر سوسنگرد تصریح کرد: در درون کشور برخی جریانات سیاسی که خود را وطن‌‌دوست معرفی می‌‌‌کردند در بسیاری از موضوعات با ملت و نظام همراهی نمی‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز