خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت جهانگیری در پی درگذشت رییس و معاون سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۰۴

معاون اول‌ رییس‌جمهور با صدور پیامی درگذشت سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون این سازمان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت غم انگیز دو چهره خدوم کشور جناب آقایان دکتر سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که در حادثه تلخ و دلخراش تصادف خودرو و در حین انجام وظیفه به لقاءالله پیوستند، موجب تأسف و تألم فراوان شد.

مرحوم دکتر نوربخش از پزشکان ارزشمند و مدیران باتجربه کشور بود و پدر بزرگوارش نیز عمر خود را در حوزه سلامت و درمان و ارائه خدمات فراوان به مردم بیرجند و قائن در استان خراسان جنوبی صرف نمود که خدمات این خاندان سادات خیرخواه، هرگز از یاد و خاطر مردم این منطقه فراموش نخواهد شد.

مرحوم تاج الدین نیز که نمایندهٔ مردم اصفهان در دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود، خدماتی ارزنده و کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشت.

این مصیبت اندوهبار را به خانواده های داغدار این دو خدمتگزار عزیز صمیمانه تسلیت می‌گویم و ضمن آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و مصدومین این سانحه، از خداوند متعال برای این دو بزرگوار غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده های محترم‌شان صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز