خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش مشاور عالی فرماندهی کل قوا به استعفای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۰۵۵

مشاور عالی فرماندهی کل قوا با اشاره به استفعای وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر قدس در اعتراض به آتش‌بس غزه گفت: لاین نشانه‌ای از شکست رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سرلشگر یحیی صفوی در حاشیه مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم درباره درگیری‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی و پاسخ فلسطین به این رفتار رژیم صهیونیستی با بیان اینکه سخن گفتن درباره پیروزی‌های اخیر فلسطینیان زودهنگام است، گفت: باید با تامل و صبوری بیشتر درباره آنچه اتفاق افتاد، قضاوت کرد و پاسخ داد.

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است و همگان اذعان داشته‌اند این است که موازنه قدرت به نفع فلسطینیان تغییر یافته است و آنان در این زمینه برتری بسیار ارزشمندی بدست آورده‌اند.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا با اشاره به رفتار رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل شهروندانش و نادیده گرفتن حقوق مردم فلسطین عنوان کرد: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود اما آنها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند.

وی تاکید کرد: صدها موشک جهاد اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است.

سردار صفوی با اشاره به استفعای وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر قدس در اعتراض به آتش‌بس غزه گفت: لاین نشانه‌ای از شکست رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت اسلامی از لبنان، سوریه، عراق و یمن گرفته تا فلسطین اشغالی گسترش یافته است.

 سردار صفوی خاطرنشان کرد: اکنون فلسطین یک قدرت بازدارندگی داشته و توازن قدرت را به دست آورده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص نابودی اسرائیل در آینده نزدیک عنوان کرد: امیدوارم تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از منطقه محو شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز