خبرگزاری کار ایران

امیر پورشاسب:

نفوذ در ارکان نظام یکی از تهدیدات ترکیبی دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۸۱

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) تاکید کرد: مشروعیت‌بخشی به اقدامات نامشروع آمریکا و نفوذ در ارکان نظام برای هدایت مسئولان در راستای اهداف دشمن از جمله تهدیدات ترکیبی دشمنان علیه مردم ایران است.

به گزارش ایلنا، امیر عبدالعلی پورشاسب، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌‌‌‌‌‌‌الانبیا (ص) در نخستین همایش ملی واکاوی تهدیدهای نو پدید دفاعی نظامی که صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد، گفت: اگر امنیت نباشد هیچ حرکت و پیشرفتی امکانپذیر نخواهد بود؛ زیرا تمام اقداماتی که در هر جامعه‌ای صورت می‌گیرد در سایه امنیت است.

وی با بیان اینکه ایران کشوری است که کشورهای پیرامون آن از امنیت مطلوبی برخوردار نیستند، اظهار داشت: برخی از کشورهای همسایه با همراهی استکبار جهانی به دنبال ایجاد ناامنی هستند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌‌‌‌‌‌‌الانبیا (ص) با بیان اینکه تهدیدات را در سه سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی می‌توان تقسیم کرد، تصریح کرد: در این رابطه ۳۷ نوع تهدید مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد ۲۱ تهدید، ترکیبی هستند.

پورشاسب ادامه داد: مشروعیت‌‌‌‌سازی برای اقدامات نامشروعی که آمریکا و رژیم‌های تحت حمایت آنها در منطقه انجام می‌دهند، نفوذ در ارکان نظام برای تحت تاثیر قرار دادن مسئولان و هدایت آنها در راستای اهداف دشمنان و نیز تهی‌‌‌‌‌سازی از درون برای سلب اعتماد مردم نسبت به مجموعه نظام، بخشی از تهدیدات ترکیبی دشمنان علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: با توجه به تبلیغاتی که علیه ایران انجام می شود، ایران را به گونه‌ای جلوه می‌دهند تا مردم دنیا از ورود به ایران وحشت کنند در واقع با این کار می‌خواهند عنوان کنند که کشور ما امنیتی است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌‌‌‌‌‌‌الانبیا (ص) با اشاره به اینکه آمریکا در حال انتقال بخشی از داعش به افغانستان است، خاطرنشان کرد: آمریکا گروه‌های تروریستی که از فاز نظامی به سیاسی روی آورده بودند را به گونه‌ای ترغیب کرده که این گروه‌ها از فاز سیاسی مجدد به فاز نظامی روی آورده‌اند و از اقدامات خود علیه امنیت ایران فیلم تهیه می‌کنند و با هدف دریافت پول برای اربابان خود ارسال می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز