خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان‌های استان تهران خبر داد؛

حضور مددجویان کانون اصلاح و تربیت در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۴۰۷

مدیر کل زندان‌های استان تهران از راه یابی مددجویان کانون اصلاح و تربیت به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مصطفی محبی با اعلام این خبر ضمن یادآوری رسالت اصلی اصلاح و تربیت در زندان‌های کشور به عنوان هدف غایی، گفت: حضور و فعالیت آزادانه مددجویان در عرصه‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی و گاه بین المللی خط بطلانی بر عدم رعایت به اصطلاح حقوق بشری درمیان مددجویان زندان‌های کشور از سوی معاندین و غرض ورزان نظام اسلامی می‌باشد.

وی با اعلام خشنودی و تجلیل از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی مسئولین مربوطه در کانون اصلاح و تربیت و نقش هنر در امر اصلاح و تربیت، افزود: نمایش ”الیور توئیست” در راستای شعار جشنواره “کودک و حقوق اجتماعی” و با عنایت به  نقش کودکان و نوجوانان در ”منشورحقوق شهروندی” از بین کارهای متقاضی حضور در بخش‌های غیر رقابتی جشنواره امسال انتخاب شده است.

بر اساس این گزارش، در این نمایش پنج نفر از نوجوانان پسر کانون اصلاح و تربیت تهران به کارگردانی اسماعیل فیروزی بر اساس طرحی از فرهاد درودگر و با بازیگردانی پارسا پولادوند ایفای نقش می کنند.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢٩ آبان تا ٤ آذر در شهر همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز