خبرگزاری کار ایران

امروز؛

دریادار خانزادی به هندوستان سفر کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۰۷۲

فرمانده نیروی دریایی ارتش به منظور شرکت در دهمین سالگرد اجلاس کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیونز) ساعتی پیش ایران را مقصد هندوستان ترک کرد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حسین خانزادی پیش از سفر خود با بیان اینکه نیروی دریایی هند به مناسبت دهمین سالگرد اجلاس کشورهای حوزه اقیانوس هند یک اجلاس ویژه در شهر کوچک با حضور ۳۲ کشور و به مدت ۳روز برگزار کرده است، گفت: منطقه اقیانوس هند یکی از مناطق بسیار مهم جهان محسوب می‌شود و امنیت آن بسیار حائز اهمیت است و در همین رابطه اجلاسی نیروی دریایی هند به مدت ۱۰ سال است که کار خود را با هدف افزایش آگاهی محیطی و هم‌‌‌‌‌‌‌افزایی بین کشورهای منطقه اقیانوس هند برای دستیابی با امنیت جمعی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ریاست این اجلاس را به صورت دوره‌‌‌ای به مدت دو سال عهده‌‌‌دار است و تا امروز نزدیک به شش ماه از این دو سال دوره ریاست می‌گذرد و برنامه‌‌‌‌های متعددی را در این دوره ریاست پیش‌‌‌بینی کردیم تا برای دستیابی به امنیت جمعی اقیانوس هند گام‌‌‌‌برداری‌های جدی داشته باشیم.

لازم به ذکر است برابر پیش‌‌‌‌‌بینی‌‌‌‌های به عمل آمده امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش به عنوان رییس دوره‌‌‌‌ای این اجلاس در رابطه با آینده و امنیت منطقه اقیانوس هند سخنرانی و همچنین ملاقات‌‌‌‌هایی را با مسئولان کشوری هند و دوازده فرمانده نیروی دریایی کشورهای دیگر جهان که در این اجلاس حضور دارند، انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز