خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان خبر داد؛

جزییات دستگیری افرادی که قصد فراری دادن ۲ متهم مواد مخدر را داشتند

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۹۲۹

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان از دستگیری افرادی که با شهید کردن یک مامور پلیس، قصد فراری دادن دو متهم مواد مخدر را داشتند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، «علی اصفهانی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به دستگیری افرادی که با شهید کردن یک مامور پلیس، قصد فراری دادن دو متهم مواد مخدر را داشتند، اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه هفته گذشته، پلیس مواد مخدر ۲ نفر را به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر و روانگردان دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می‌کنند.

وی افزود: بعدازظهر آن روز، ماموران پلیس این دو نفر را برای تفهیم اتهام به دادسرا اعزام می‌کنند و قاضی کشیک برای این افراد قرار تامین صادر می‌نماید، زمانیکه ماموران قصد تحویل این افراد به زندان را داشتند، روبروی پل زندان مرکزی اصفهان اکیپی سه نفره با خودروی سمند به قصد فراری دادن این متهمان به تیراندازی با اسلحه اقدام می کنند که در جربان این حادثه متاسفانه ستوان یکم محمود رفیعی به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

این قاضی دیوان عالی کشور ادامه داد: این افراد که صورت خود را پوشانده بودند، پس از تیراندازی به فراری دادن دو متهم اقدام و آن ها را سوار خودروی سمند کرده و از صحنه می‌گریزند.

اصفهانی تصریح کرد: با صدور دستورات قضایی، اکیپی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و جرایم جنایی آگاهی، به تعقیب و گریز متهمان اقدام کرده و در نهایت با تلاش های صورت گرفته، هر ۵ متهم  پس از چند ساعت دستگیر می شوند.

این قاضی عالیرتبه خاطرنشان کرد: افرادی که با همکاری این متهمان، به مخفی کردن ادله جرم و اموال سرقت رفته نیز اقدام کرده بودند نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز