خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

سرلشکر موسوی، درگذشت امیر «سیروس لطفی» را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۶۹۴

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت امیر سرتیپ سیروس لطفی، فرمانده فقید و دلاور لشکر ۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا،‌ متن پیام تسلیت امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش بدین شرح است:

بسم الله الرحمن ارحیم

فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا

سال‌‌‌‌‌های دفاع مقدس، گنجینه‌‌‌‌ای ارزشمند از وجود پر برکت انسان‌‌‌‌‌‌هایی است که برای سربلندی، استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور، مردانه ایستادند و بهترین سال‌های عمر خویش را صرف دفاع از آرمان‌‌‌‌های والای نظام مقدس اسلامی کردند.

امیر سرتیپ سیروس لطفی، فرمانده دلاور و شجاع لشکر ۱۶ زرهی قزوین، در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در آزادسازی محورها و مناطق غرب و شمال غرب کشور از لوث وجود ضدانقلاب و همچنین در سال‌‌‌‌های جنگ تحمیلی به ویژه عملیات‌‌‌های بزرگ طریق القدس، فتح‌‌‌المبین و بیت‌‌‌‌المقدس به عنوان افسری ولایتمدار، مومن، مدیر و شایسته، منشأ خدمات و اقدامات ارزشمندی بوده است.

دریافت نشان فتح از دستان مبارک فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌‌‌‌ای عزیز (مدظله العالی) و محبت و لطف مستمر معظم له به آن امیر سرافراز، همچنین همرزمی با شهدای والامقام سال‌‌‌‌‌‌های جنگ تحمیلی همچون شهید سپهبد صیاد شیرازی و انتقال تجربیات گرانبهایش از جبهه‌‌‌‌های حق علیه باطل، از افتخارات ماندگار امیر سرتیپ سیروس لطفی است.

بدون تردید ملت قدرشناس ایران اسلامی و آحاد رزمندگان غیور نیروهای مسلح، خاطرات و تاثیرات اقدامات و حماسه‌‌‌‌های ماندگار آن فرمانده دلاور ارتش حزب‌‌‌الله را هرگز از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت آن امیر ولایتمدار و عاشق دین و وطن به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده محترم و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، از خداوند بزرگ، علو درجات ایشان را خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز