خبرگزاری کار ایران

پیرامون تحولات منطقه‌ای؛

سرکنسول ایران در اربیل با دستیار ویژه نخست‌وزیر کردستان عراق دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۸۳۲

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل با عضو ارشد دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان عراق و دستیار ویژه نخست‌وزیر کردستان عراق دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی عبادی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل با سعدی احمد پیره، عضو ارشد دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان عراق دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

در این دیدار تحولات منطقه و عراق و اقلیم کردستان و همچنین روابط فعال تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با عراق و به ویژه اقلیم کردستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و دو طرف بر تسهیل در امور تجاری فعالان اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری تاکید کردند.

در حاضر حدود سه هزار نفر به طور روزانه از نمایندگی‌‌‌‌‌های جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان روادید سفر به ایران را دریافت کنند. 

همچنین سرکنسول ایران با دیندار زیباری، دستیار ویژه نخست‌‌‌وزیر اقلیم کردستان دیدار کرد. در این دیدار پیرامون آخرین تحولات منطقه و عراق و اقلیم کردستان عراق و روابط اقتصادی و بازرگانی با اقلیم گفت‌وگو شد. 

همچنین در این دیدار پیرامون راه‌های توسعه و تسهیل تجارت، گردشگری سلامت و نیز رسیدگی به وضعیت زندانیان ایرانی بحث و تبادل‌‌‌‌نظر شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز