خبرگزاری کار ایران

دلخوش در نطق میان دستور:

وزرای اقتصادی دقت لازم را در حوزه مسائل کاری خود داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۲۵۱

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:وزرای اقتصادی باید دقت لازم را در حوزه مسائل کاری خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، کاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت:در آن زمان امام خمینی به دلیل آگاهی بخشی به مردم در خصوص مصوبات ضد مردمی رژیم شاهنشاهی محکوم به تبعید شد و چندین سال بعد نیز در همین روز جمعی از دانش آموزان در اقدامی ضد استبدادی به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: شهادت دانش آموزان سال ۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال۵۸ را بیانگر خصومت‌های آمریکا علیه کشورمان است اچرا که این اقدامات به دلیل این بود که آمریکا از همان ابتدا سفارت خود را به مرکز لانه جاسوسی تبدیل کرده بود.

نماینده مردم صومعه سرا با اشاره به دور جدید تحریم ها گفت: دور جدید تحریم‌ها که به دست نامبارک ترامپ بار دیگر آغاز شده است، نشان می‌دهد که اگر امروز ملت ما شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، این شعار خطاب به دولتمردان، سیاست‌گذاران و سیاست‌های ظالمانه آمریکا است و نه خطاب به مردم آمریکا.امروز آمریکا با ایجاد فتنه‌های مختلف در منطقه فشار را بر ملت‌های آزاده افزایش می‌دهد و باید ملت‌های مسلمان در برابر این فشارها ایستادگی کنند.

دلخوش با استناد به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند نباید با کشوری که معاهدات بین‌المللی را همچون آب خوردن نقض می‌کند، تفاهم و توافق کرد، افزود: این مسئله در کنار نقض برجام تجربه‌ای برای سال‌های آینده و سیاست خارجی کشور است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: هنوز حوادث تلخ ابتدای انقلاب را از یاد نبرده‌ایم و به یاد داریم که در آن سال‌های ترورهای متعدد، جنگ تحمیلی علیه ایران و حمایت‌های بی دریغ غرب از کشور عراق چه خسارت‌هایی به کشور ما وارد کرد و هزاران شهید و جانباز نثار انقلاب اسلامی شد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا با حمایت‌های خود از دولت‌های مستبد منطقه و همچنین قتل خبرنگار جمال خاشقچی سیاست‌های نادرست خود را ادامه می‌دهد با قرائت شعری عنوان کرد:باید که قوی، مرد میدان باشیم/ گور پدر ترامپ، خندان باشیم، بگذر تو از این کلید و وقت است امروز/ در فکر کلید ضد بحران باشیم

وی در ادامه خطاب به مردم گفت: در ایام انتخابات نسبت به برگزیدن افراد متخصص دقت بیشتری به خرج دهند تا بتوان در این شرایط بحرانی به چنین ملتی با پیشینه غنی فرهنگی و مذهبی خدمت بهتری ارائه کرد. دولت دکتر روحانی توسط مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده جنگ اقتصادی برگزیده شده و امروز که ترامپ بنا دارد شمشیر را از غلاف بیرون بکشد باید دولت به بحث معیشت مردم توجه بیشتری داشته باشد.

دلخوش با تأکید بر اینکه در چنین شرایطی باید پست‌های مهم و افراد کابینه از شایسته‌ترین نفرات برگزیده شوند با قرائت شعری گفت:این واژه تدبیر که اعجاز نکرد/ آن مرغ امیدتان که پرواز نکرد، گفتید که قفل ما دست شماست/ فعلا که کلیدتان دری باز نکرد

این نماینده مردم در مجلس دهم  ادامه داد: وزرای پیشنهادی که از مجلس رأی مثبت دریافت کردند باید به رأی خانه ملت احترام بگذارند و پاسخ مثبتی به مردم دهند. اگر وزیری بدون استفاده از نظرات کارشناسی حرفی بزند موجب به هم ریختگی در حوزه اقتصاد خواهد شد، اخیرا یکی از وزرا درباره واگذاری بانک‌ها به بخش خصوصی اظهاراتی داشته که بدون توجه به نظرات کارشناسی در این حوزه است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی  با تأکید بر اینکه وزرای اقتصادی باید دقت لازم را در حوزه مسائل کاری خود داشته باشند، گفت: امروز حساس‌ترین شرایط در حوزه اقتصاد است و ۴ وزیر جدید انتخاب شده در مجلس باید در حوز‌ه‌های خود از کارشناسان و خبرگان بهره گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز