خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات حضور واعظی در جلسه امروز فراکسیون مستقلین/ پیش‌بینی ساز و کاری برای نشست فراکسیون‌های سیاسی با رئیس‌جمهور

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۱۳۶

نماینده مردم رشت درباره حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در فراکسیون مستقلین ولایی گفت: آقای واعظی در جلسه امروز فراکسیون حضور داشتند و از ادامه دیدار فراکسیون و کمیسیون ها با رئیس خبر دادند.

غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی گفت: درست است که مردم مشکلات و معظلاتی دارند که باید حل و فصل شود و ثبات و آرامش به مسائل اقتصادی کشور بازگردد؛ اما قصد فراکسیون مستقلین ولایی همکاری، همدلی و تعامل  با دولت است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در فراکسیون ولایی  هفته‌ای یک جلسه با ارکان دولت داریم و مسائل را با اعضای کابینه درمیان می‌گذاریم.

وی با اشاره به جلسه رأی اعتماد وزرای کار، صنعت، اقتصاد و راه عنوان کرد: جلسه امروز نیز درباره چهار وزیری بود که هفته گذشته از مجلس رأی اعتماد گرفتند و رئیس دفتر رئیس‌جمهور هم از نمایندگان تقدیر و تشکر کرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت که دولت با برنامه‌ریزی دقیق و تعامل با قوای دیگر برای حل مشکلات مردم مصمم است.

وی ادامه داد: نمایندگان مشکلاتی را بیان کردند که بخشی از آن‌ها مربوط به مراسم اربعین بود که رئیس دفتر رئیس‌جمهور پاسخ‌هایی داد. آقای واعظی اعلام کرد که ستاد اربعین هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود و مشکلات ارزی به وجود آمده برای هموطنان عزیز  ناشی از سیاست‌های بانک مرکزی بود که باید برطرف شود.

جعفرزاده گفت: آقای واعظی گفت سازو کاری فراهم خواهند کرد تا کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های سیاسی با رئیس‌جمهور دیدارهایی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز